آخرین اخبار

یک روز عزای عمومی در گچساران

یک روز عزای عمومی به مناسبت در گذشت امام جمعه موقت دوگنبدان در شهرستان گچساران اعلام شد.

اشتراک گذاری
06 May 2017
کد مطلب : 9211

فرماندار و نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی در پی رحلت حجت الاسلام پرویز خواجه زاده فردا یکشنبه ۱۷ فروردین را به مدت یک روز عزای عمومی در این شهرستان اعلام کردند.
آیین تشییع پیکر حجت الاسلام پرویز خواجه زاده امام جمعه موقت دوگنبدان عصر امروز شنبه ساعت ۱۶ بعدازظهر از مسجد شهیدان به سمت گلزار شهدای دوگنبدان برگزار می شود.
مسئولان گچساران از جمله امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی هر کدام در پیام های جداگانه ای ارتحال این عالم فرزانه را تسلیت گفتند.
در این پیام ها آمده: ضایعه رحلت عالم مجاهد، فقیه وارسته حجت الاسلام پرویز خواجه زاده امام جمعه موقت دوگنبدان سبب تأثر و تألم بسیار شده است.
در این پیام ها اضافه شده: اینجانبان این مصیبت وارده را به حوزه های علمیه به ویژه بیت مکرم آن مرحوم و مردم شریف شهرستان گچساران تسلیت عرض می کنیم، خداوند بزرگ روح بلند وی را با امام شهیدان و برادر شهیدش محشور کند.
این روحانی فقید بیش از یک دهه به عنوان امام جمعه موقت دوگنبدان در گچساران فعالیت داشته و چند سال اخیر نیز معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان را بر عهده داشت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *