آخرین اخبار

پشت پرده لیست تاجگردون برای شورا

مصطفی جوزانی شاید بازهم در برابر این قلم، پادوهای مجازی، کانالها و خرده سایتهای اجاره ای به سمت و سوی فحاشی، توهین ها و تمسخر مجازی روی آورند، که به قول اون یارو گفتنی خیالی نیست، بگذار تا بگویند هر آنچه دل تنگشان می خواهد. دست بردن به قلم و بازی با کلمات و واژه […]

اشتراک گذاری
20 April 2017
کد مطلب : 9034

مصطفی جوزانی

شاید بازهم در برابر این قلم، پادوهای مجازی، کانالها و خرده سایتهای اجاره ای به سمت و سوی فحاشی، توهین ها و تمسخر مجازی روی آورند، که به قول اون یارو گفتنی خیالی نیست، بگذار تا بگویند هر آنچه دل تنگشان می خواهد.
دست بردن به قلم و بازی با کلمات و واژه ها بر روی کاغذ، این بار از سر احساس خطری است که مدتیه، آوار شده بر ذهن پر دغدغه راقم!!!
در محافل گوناگون گهگاهی می شنویم و اطلاع پیدا می کنیم که جریان وابسته به نماینده و دفتر وی، در تکاپوی بستن لیستی برای انتخابات شوراها هستند.


گرچه این لیست علنا منتشر و رسانه ای نمیشود (به دلایل مختلفی از جمله انتظار توابین سیاسی، کارتل های اقتصادی و مالی و …از حمایت های وی ) و نانوشته میماند تا روز آخر و ساختمان فرمانداری!!!! اما در بستن و جمع بندی آن شکی نیست.
حال در وهله اول حمایت آشکار یا پنهان از افراد و نامزدهای مورد نظر از سوی تاجگردون و تفکر نزدیک به وی طبیعی تلقی می گردد و حتی پذیرفتنی هم باشد.
اما بحث و خطری که از آن صحبت شد فراتر از معرفی اشخاص و بستن لیست توسط وی خواهد بود.
اگر چه افراد و طوایف مختلفی با حمایت ها و هزینه های زیاد در انتخابات گذشته مجلس از تاجگردون، گوشه چشمی به انتخابات شورا و طلب حمایت از وی را داشته اند، اما تنها تاجگردون است که می داند خوابی که دیده اند تعبیر نخواهد شد.
از آن گذشته قطعا وی کنار این مهم بی تفاوت نخواهد گذشت و از کسانی علنا یا در نهان حمایت خواهد نمود.
حال نحوه پشتیبانی وی آن خطری است که آینده شهر را تهدید می کند.
حمایت از افراد ضعیف، وابسته، غیر مستقل، بی اراده!!!
اما چرا؟
تاجگردون با این عمل اولا آنان را به اسارتی چهارساله در زندان تهدید، تطمیع، در جهت خواسته های لاحق خود و نزدیکان در خواهد آورد.
دو تحقیر و عرض اندام در برابر بزرگان و جریانات سیاسی مختلف از اصولگرا گرفته تا اصلاح و اعتدال!!!
در این وجیزه اما مطالبه کمک و دلسوزی برای آینده شهر و شهروندان پر دغدغه را از ریش سفیدان جریانات بزرگ قومی، سیاسی، اجتماعی خواستار بودیم.
ولی متأسفانه با پیگیریهایی که انجام شده، بزرگان طوایف، بلکه بزرگان سیاسی، خاصه اصلاح طلب، دنباله رو همان خط خطرناک، در بحث انتخابات شورا هستند، با این تفاوت که افرادشان فقط تابلوی اصلاح طلبی، طوایف تابلوی بویراحمدی، باوی، و از همه مهمتر ترک داشته باشند.
و ضعف در بحث مدیریتی، تخصص و تعهد هم به کنار، تابلو رو بچسب!!!

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *