آخرین اخبار

هشدار هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد

بهرهمند از شهروندان و روستانشنیان کهگیلویه و بویراحمد خواست در روزهای جاری از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.

اشتراک گذاری
16 April 2017
کد مطلب : 8897

 کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که ریزگردهای عراق و عربستان تا پایان هفته جاری میهمان ناخوانده در مناطق مختلف این استان هستند.

ولی بهره مندگفت: بر اساس آخرین ارزیابی ها، ریزگردها تا پایان هفته جاری در کهگیلویه و بویراحمد مستقر خواهند بود و متاسفانه شدت آنها روزبه روز افزایش می یابد.

وی با تشریح مضرات فراوان ریزگردها، اظهار داشت: کانون ریزگردهایی که هم اکنون در آسمان کهگیلویه و بویراحمد حضور دارند از کشورهای عراق و عربستان است.

کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد افزود: شدت ریزگردها در شهرستان های گچساران و بهمئی این استان نسبت به سایر شهرستان های دیگر بیشتر است.

بهره مند گفت: دید عمودی ناشی از شدت ریزگردها در شهرستان بهمئی به شش کیلومتر و در شهرستان گچساران به هشت کیلومتر رسیده و البته این دید در روزهای آینده کاهش می یابد.

شروع بارش ها از عصر امروز در برخی مناطق کهگیلویه و بویراحمد

وی افزود: بارش ها از عصر امروز یکشنبه بیست و هفتم فروردین ماه به همراه رعد و برق در برخی مناطق کهگیلویه و بویراحمد آغاز می شود.

بگفته کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد، بارش ها در برخی مناطق این استان تا روز چهارشنبه هفته جاری در برخی مناطق این استان ادامه خواهد داشت.

بهره مند از شهروندان و روستانشنیان کهگیلویه و بویراحمد خواست در روزهای جاری از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.

وی گفت: ریزگردها عوارض ناخوشایندی برای سلامتی بهمراه دارد که از بیماران تنفسی و افراد مسن می خواهیم از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.

About The Author

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *