آخرین اخبار

فرماندار باشت:از انتقاد سازنده استقبال می کنیم

سید مسعود حسینی فرماندار باشت در جلسه نشست با جمعی از جوانان تحصیل کرده شهرستان گفت: از انتقاد سازنده که انعکاس دهنده نقاط ضعف است  و با رفع آن می توان در توسعه و آبادانی شهر مثمر ثمر باشد استقبال می کنیم اما باید نقد ها سازنده باشد و از نقدی که هدف آن تخریب […]

اشتراک گذاری
16 February 2017
کد مطلب : 8274

سید مسعود حسینی فرماندار باشت در جلسه نشست با جمعی از جوانان تحصیل کرده شهرستان گفت: از انتقاد سازنده که انعکاس دهنده نقاط ضعف است  و با رفع آن می توان در توسعه و آبادانی شهر مثمر ثمر باشد استقبال می کنیم اما باید نقد ها سازنده باشد و از نقدی که هدف آن تخریب و توهین و افترا باشد پرهیز کنیم.

حسینی افزود:ما از کمک و مساعدت همه عزیزان نخبه و تحصیل کرده کارشناس استقبال می کنیم چرا که نتیجه این کمک و مساعدت شامل خود شخص ،خانواده و جامعه خواهد شد و هدف ما رونق و توسعه شهرستان است.

فرماندار باشت به عمل گرایی و نتیجه اشاره و افزود:لازم است مبنای اصلی کار بر عملکرد و عمل باشد و به دنبال نتایج ملموسی بود که در توسعه و عمران شهر نقش دارد و از گرفتار شدن در حوزه شعار و شعار زدگی پرهیز کرد.

مقام ارشد اجرایی شهرستان به وجود برخی کمبود ها و عدم استفاده از برخی منابع دیگر اشاره و افزود: متاسفانه در حوزه ورزش بویژه زمین های چمن مصنوعی امکانات خوبی در شهرستان وجود دارد اما آنچنان که باید استقبال صورت نمی گیرد. حال آنکه با ورزش می توان از بسیاری انحرافات جلو گیری کرد.

وی افزود: چنانچه بتوانیم نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنیم با تقویت نقاط مثبت و رفع نقاط ضعف می توان به بهبود و توسعه شهرستان امیدوار تر از قبل بود.

فرماندار باشت به موضوع مهاجرت اشاره و بیان کرد: متاسفانه مهاجرت از شهرستان زیاد صورت می گیرد و چنانچه این مهاجرت به این گستردگی نبود در حال حاضر باید جمعیت شهرستان تقریبا دو برابر جمعیت کنونی می بود و جهت جلو گیری از این مهاجرت لازم است با همدلی و همکاری تحصیل کردگان و ارایه راهکار و در مرحله بعد با فراهم شدن امکانات از مهاجرت جلو گیری و در مرحله بعد به مهاجرت معکوس دست یافت چرا که جمعیت از ارکان توسعه است.

حسینی به کمبود سرمایه گذاری در شهرستان به عنوان یک معظل اشاره و افزود: متاسفانه سرمایه داران و تحصیل کردگان شهرستانی چندان میلی به سرمایه گذاری در شهرستان ندارند و در سایر شهرستان ها اقدام به سرمایه گذاری میکنند این در حالی است که شرایط  نقاطی از شهرستان از جمله شهرک صنعتی خان احمد فراهم است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *