آخرین اخبار

همایش پیاده روی خانوادگی در گچساران+تصاویر

  همایش سراسری پیاده روی خانوادگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور باحضور معاون سیاسی امنیتی استاندارکهگیلویه و بویراحمد، جمعی از مسئولان محلی و اقشار مختلف مردم در گچساران برگزار شد. این همایش از ساعت ۷ صبح امروز جمعه ۲مهرماه، با حضور صدها نفری مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه گچساران از […]

اشتراک گذاری
23 September 2016
کد مطلب : 806

 

همایش سراسری پیاده روی خانوادگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور باحضور معاون سیاسی امنیتی استاندارکهگیلویه و بویراحمد، جمعی از مسئولان محلی و اقشار مختلف مردم در گچساران برگزار شد.

این همایش از ساعت ۷ صبح امروز جمعه ۲مهرماه، با حضور صدها نفری مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه گچساران از بوستان شهدای گمنام  تا گلزار مطهر شهدای این شهرستان برگزارشد.

 همایش پیاده روی خانوادگی به همت واحد تربیت بدنی سپاه ناحیه گچساران و با مشارکت و همکاری اداره ورزش و جوانان و هیأت ورزش های همگانی بعنوان متولیان توسعه و تعمیم ورزش های عمومی و مساعدت چند دستگاه دیگر اجرایی دولتی و خصوصی برگزارشد.

  در پایان به قید قرعه جوایزی اعم از دوچرخه ، کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس ،کارت هدیه و دستگاه های مختلف ورزشی به شرکت کنندگان اهداء  گردید.

آفتاب جنوب

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *