آخرین اخبار

اولین خواسته سیاسی اصولگرایان از استاندار!

[ad_1] به گزارش پایگاه خبری ۱۹آبان ؛، به نقل از فارس در این نشست ستار هدایت‌خواه با تبریک انتصاب وی به عنوان مسئول ارشد و اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از طرف خود و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آرزوی توفیق شما و کامیابی برای خدمت در همه عرصه ها و خدمت رسانی به مردم […]

اشتراک گذاری
03 October 2021
کد مطلب : 75965

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری ۱۹آبان ؛، به نقل از فارس در این نشست ستار هدایت‌خواه با تبریک انتصاب وی به عنوان مسئول ارشد و اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از طرف خود و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آرزوی توفیق شما و کامیابی برای خدمت در همه عرصه ها و خدمت رسانی به مردم را دارم.

وی گفت: خوشبختانه این انتصاب مقارن با حضور و سفر استانی رئیس‌جمهور محترم به کهگیلویه و بویراحمد شد که آن را به فال نیک می‌گیریم.

این فعال سیاسی افزود: مصوبات بسیار خوبی برای پیشبرد برنامه‌های عمرانی در استان از سوی رئیس جمهور و هیئت دولت برای کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته شد که همین امر تیم جدید مدیریتی استان و استاندار را دلگرم تر برای خدمت به مردم خواهد کرد.

وی بیان کرد: دولت مصوبات بسیار خوبی داشت که نیاز به پیگیری جدی مدیران دارد و ما نیز به نوبه خود در کربلا برای توفیق دولت انقلابی آیت الله رئیسی دعا کردیم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان در خصوص نیاز به تغییر مدیران یادآور شد: مدیرانی که فعلاً هستند تقریباً آدم‌های اهل این کار نبوده و با رویکردی که دولت گذشته داشت چرخهای آنها زنگ زده و قاعدتاً برای خدمت در دولت مردمی راه نخواهند افتاد.

وی گفت : برای اصلاح مدیریت های استان باید هرچه زودتر اقدام شود بعد از تغییر مدیریت ها یک بار دیگر همه مدیران در نشستی مثل شورای اداری مصوبات رئیس جمهور و جلسات سفر را مرور کنند تا دستورات رئیس جمهور در تمامی ابعاد اجرایی و عملیاتی شود.

وی گفت : سفر اول رئیس جمهور در قالب دولت سیزدهم بود و طبیعی است که برخی برنامه‌ها کوتاه مدت بوده و انشالله در سفرهای بعدی برنامه های بلند مدتی برای استان در نظر گرفته خواهد شد و دیدیم که وزیر نفت پیشنهاد آقای استاندار را در خصوص میدان گازی مختار در دستور کار خود قرار داد.

[ad_2]
منبع خبر

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *