آخرین اخبار

فوتی‌های کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۹۴۰ نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۹۴۰ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته دو بیمار جان خود را از دست دادند.

اشتراک گذاری
24 September 2021
کد مطلب : 74934

؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۹۴۰ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته دو بیمار جان خود را از دست دادند.
 به گزارش ۱۹ آبان ، پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون 267 بیمار در بیمارستان‌های استان بستری می‌باشند که 161 نفر مبتلای قطعی و 25 نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
 وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 70 هزار و 597 نفر بهبود یافته گزارش شده است.
 وی بیان کرد: از 453 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت که شامل تست‌های PCR حدود 43 درصد موارد مثبت بودند بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و چرام و از 255 نمونه رپید تست 25 مثبت و بیشترین آمار در شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی و لنده بودند.

یزدان پناه اظهار داشت: خوشبختانه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و واکسیناسیون عمومی در کشور و استان شاهد کاهش تعداد بیماران بستری هستیم.
 وی ابراز داشت: از مردم شریف استان کهگیلویه وبویراحمد خواهشمندیم با توجه به تزریق واکسن در افراد بالاتر از ۱۸ سال، به مراکز واکسیناسیون مراجعه نمایند و واکسن را تزریق نمایند تا در موج‌های احتمالی بعدی دچار حالت شدیدی بیماری و مرگ و میر نشوید.
 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *