آخرین اخبار

برنامه‌های بزرگداشت دفاع مقدس در کهگیلویه تشریح شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه از اجرای ۶۳ عنوان برنامه بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان خبر داد.

اشتراک گذاری
21 September 2021
کد مطلب : 74509

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان به نقل از فارس ، سید حمزه محقق‌زاده امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این هفته نموداری از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از میهن اسلامی و یادآور رشادت‌های رزمندگان در راه اسلام و قرآن است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: ۳۱ شهریور ماه ۱۳۵۹ صدام با دسیسه ابر قدرت شرق و غرب علیه انقلاب نوپا جنگی ناعادلانه آغاز کرد.

وی با بیان اینکه رزمندگان دفاع مقدس با توکل به خداوند، ایمان و عقیده و بصیرت بر باطل پیروز شدند، اضافه کرد: این در حالی است که ۶۰ کشور عراق را پشتیبانی می‌کرد.

این مسؤول با اشاره به رده سنی رزمندگان در جنگ تحمیلی گفت: ۱۳ تن از شهدای شهرستان زیر ۱۵ سال سن داشتند.

محقق‌زاده گفت: رزمندگان در نبرد حق علیه باطل ۱۹عملیات بزرگ، 125 عملیات کوچک و۱۹عملیات متوسط اجرا کردند و طی هشت سال بیش از 200 هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب شد اما یک وجب از خاک میهن به دشمن واگذار نشد.

وی بزرگداشت یاد و خاطره شهدا را وظیفه خواندو گفت: رسانه‌ها با آگاهی کامل رشادت‌های دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کنند.

این مسؤول از اجرای ۶۳ عنوان برنامه به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها از سی‌ام شهریور ماه در رده‌های پایگاهی، واحدهای دانش آموزی، اقشار و بسیج محلات برگزار خواهد شد.

محقق‌زاده گفت: فردا همزمان با سراسر کشور آیین تجلیل از 300 ایثارگر با سخنرانی رئیس جمهور در مصلای دهدشت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال هم رژه نیروهای مسلح به خاطر شرایط کرونایی اجرا نمی‌شود، گفت: رژه خودرویی همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس از فنی و حرفه‌ای به سمت گلزار شهدای دهدشت برگزار و با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه از نشست‌های روشنگری، یادواره‌های «آبروی محله»، نمایشگاه، میز خدمت، کارگاه‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی، کارگاه افزایش جمعیت، تجلیل از کادر درمان و تجلیل از دانش آموزان طرح شهید بهنام محمدی به عناوینی از برنامه‌ها نام برد.

وی گفت: با توجه به اینکه جمعیت قابل توجهی از شهرستان را عشایر تشکیل می‌دهند با هدف تسهیل در ارائه خدمات واحد مهمات در دهدشت راه‌اندازی و از مهر ماه به آنها خدمات ارائه می‌دهد.

 

انتهای پیام/۸۲۰۱۶


این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *