آخرین اخبار

بوی انتخابات دولتی به مشام می‌رسد

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر کشور به سؤال خبرنگاران درباره ابلاغیه دخالت معاونان استاندار در انتخابات، جواب سربالا می‌دهد.

اشتراک گذاری
15 January 2017
کد مطلب : 7169

 

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج در خصوص آن چه که جواب و پاسخ وزیر کشور به موضوع ابلاغیه دخالت معاونان سیاسی استانداران در انتخابات بود اظهار کرد: آقای وزیر کشور در این خصوص پاسخ سربالا تحویل می‌دهد.

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این دولت اقداماتی می‌کند که همواره آن را به دیگران نسبت می‌داد، گفت: این موضوع به نوعی خوب و به نوعی بد است به نحوی که چهره و وجهه مدعیان دموکراسی و آزادی و آزاداندیشی برای مردم مشخص می‌شود و از سوی دیگر اقدامی بسیار بد است که انتخابات را به سوی دولتی شدن سوق می‌دهد.

بزرگواری با بیان اینکه بوی انتخابات دولتی به مشام می‌رسد، افزود: این‌ها کاملا برعکس گفته‌های خودشان حرکت می‌کنند و قطعا خودشان ضربه خواهند خورد و ماهیت‌ها برای مردم مشخص می‌شود.

وی شعارهای یک جریان خاص در کشور را در خصوص آزاداندیشی و دموکراسی چندش‌آور دانست و گفت: این‌ها همواره نشان داده‌اند که در عمل به دنبال قانون نیستند و می‌بینیم که به شعار اعتدالی خودشان هیچ پایبندی هم ندارند.

این نماینده سابق مجلس از مردم به عنوان رودخانه‌ای زلال نام برد که با حرکت خود در نهایت چنین اقداماتی را می‌شویند و کنار می‌گذارند.

بزرگواری با تأکید بر اینکه مجری انتخابات نباید به این صراحت وارد گود بازی‌های انتخاباتی شود تصریح کرد: این اقدام سلب اعتماد عمومی و ضربه بر پیکره مردمسالاری دینی است که امیدواریم دستگاه‌های نظارتی اجازه ندهند بیش از این به اعتماد مردم خدشه وارد شود.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *