آخرین اخبار

کسب رتبه ای دیگر برای آموزش و پرورش گچساران

مدیر اداره آموزش وپرورش شهرستان گچساران گفت: شهرستان گچساران برای دومین سال توانسته در زمینه مشارکت‌های مردمی رتبه برتر را در کهگیلویه وبویراحمد کسب کند.

اشتراک گذاری
14 January 2017
کد مطلب : 7059

 

سید ظهیرالدین پورالحسینی درجمع خبرنگاران افزود: در سال گذشته آموزش و پرورش گچساران در زمینه مشارکت‌های مردمی مبلغی بالغ بر ۶۰ میلیون تومان از مشارکت‌های مردمی بوده که امسال این مبلغ به یک میلیارد تومان رسیده است

وی بیان کرد: شهرستان گچساران برای دومین سال توانسته در زمینه مشارکت‌های مردمی رتبه برتر را در کهگیلویه وبویراحمد کسب کند.

مدیر اداره آموزش و پرورش گچساران تصریح کرد: هفته شورا از تاریخ۲۴ تا ۳۰ دی ماه به نام هفته شوراهای آموزش و پرورش نامگذاری شده است.

پورالحسینی عنوان کرد: تاثیر و نقش خرد جمعی شوراها در پیشبرد بهتر کارها و به انجام رسیدن آن بسیار مهم است.

وی ادامه داد: دستگاه آموزش و پرورش یک حلقه اتصال بین مردم و دولت است.

مدیر اداره آموزش و پرورش گچساران خاطرنشان کرد: کسب رتبه دوم مدیریت آموزش و پرورش در استان در پرسش مهر ریاست جمهوری،کسب رتبه اول مدیریت آموزش و پرورش در مسابقات فرهنگی هنری استان،کسب رتبه اول در برگزاری گرامیداشت هفته پژوهش، کسب رتبه برتر در مدارس فعال در سایت همگام و کسب رتبه مدیر مناطق توسط رئیس آموزش و پرورش گچساران در اجلاس ۳۳ مدیران آموزش و پرورش از افتخارات مهم این نهاد است.

پورالحسینی بیان کرد: در حوزه معاونت متوسطه آموزش و پرورش شهرستان گچساران دارای مقام‌های اول در کشور شده است.

وی افزود: راهیابی ۳۶ نفر از دانش‌آموزان هنرستانهای کاردانش، فنی و حرفه‌ای به مرحله استانی مسابقات علمی و عملی هنرستانها، راهیابی ۲۲ نفر از دانش‌آموزان به مرحله کشوری المپیادهای علمی در استان، کسب رتبه متعالی توسط چهار آموزشگاه، کسب رتبه اول توسط دبیرستان دوره دوم فرزانگان در آزمونهای پیشرفت تحصیلی مدارس تیزهوشان استان و همچنین کسب نمره بالاتر از میانگین کشوری در دروس نهایی از دیگر افتخارات آموزش و پرورش گچساران است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *