آخرین اخبار

دیدار اعضای شورای شهر چرام با امام جمعه

[ad_1] به گزارش پایگاه خبری ۱۹آبان ؛ ، حجت الاسلام افشار امام جمعه چرام در این نشست با اشاره به ویژگی های یک شهردار انتخابی بیان کرد:شهرداری انتخاب کنید که در کنار ویژگی های اقتصادی، عمرانی ، ایجاد امور درآمد زای ثابت و پایدار برای شهرداری و مهم تر از همه امور ، انسانی با […]

اشتراک گذاری
03 August 2021
کد مطلب : 68035

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری ۱۹آبان ؛ ، حجت الاسلام افشار امام جمعه چرام در این نشست با اشاره به ویژگی های یک شهردار انتخابی بیان کرد:شهرداری انتخاب کنید که در کنار ویژگی های اقتصادی، عمرانی ، ایجاد امور درآمد زای ثابت و پایدار برای شهرداری و مهم تر از همه امور ، انسانی با انگیزه کار فرهنگی بالا باشد.
وی افزود:اتفاقات ناخوشایندی که در هر شهری رخ می دهد . یکی از علت هایش این است که بسترهای فرهنگی مناسب برای شهروندان ایجاد نشده است.
امام جمعه چرام با اشاره به اهمیت کار فرهنگی در شهرداری و پیگیری آن توسط اعضای شورای شهر اظهارداشت :شهردار خوب و قوی کسی است که توجه ویژه به مقوله فرهنگ دارد؛چون با فرهنگ خوب در هر شهری ، خیال مسولان برای انجام و بهره برداری کارهای اقتصادی ؛ عمرانی و توسعه مراکز مورد نیاز شهروندان مثل فرهنگ سراها ، پارک ها و … به راحتی انجام میشود.
در کنار هر کار اقتصادی ،عمرانی و ساخت وساز؛ باید پیوست فرهنگی باشد تا آن کار حفظ و نگهداری شود.
امام جمعه چرام گفت :کار اصلی شما انتخاب یک شهردار خوب است و
اگر این کار به شایستگی صورت پذیرد ،شهروندان از عملکرد شما رضایت خواهند داشت.
سید نورالله افشار تاکید کرد:شورا محل شنیدن حرف های مخالف و موافق است .قطعا هیچ یک از شما مثل هم فکر نمیکنید؛سعی کنید همدیگر را تحمل کنید .استدلال و منطق در جلسات شورا حاکم باشد.
اختلاف نظرها و صحبت های محرمانه در شورا بین مردم ذکر نشود.
 
امام جمعه چرام با اشاره به لزوم پرهیز از تک روی در شورا بیان کرد: کار هماهنگ مشورتی انجام دهید. همانطور که اسم شما شورای اسلامی است؛در بعض شوراها دیده شده بعض افراد تک روی می کنند و قصد دارند خودشان را قهرمان نشان دهند؛ این به حیثیت شورا ضربه می زند و مردم هم بسیار زیرک هستند و متوجه امور هستند.وچنین افرادی را می شناسند.
وی تاکید کرد:اصل خدمت به مردم است عمر خدمتگذاری محدود است وشهرداری انتخاب کنید که مردم دار باشد ، اهل تعامل و ارتباط حسنه با مسولان باشد.
براساس این گزارش در این دیدار اعضای شورای دوره ششم از تلاش های حجت الاسلام افشار امام جمعه چرام در حل دعاوی ، اختلافات و توجه ویژه به بسترسازی فرهنگی تشکر کردند و خواهان توجه و ارشادات ایشان در دوره چهارساله شورای اسلامی شدند./مهر دنا

[ad_2]
منبع خبر

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *