آخرین اخبار

ابلاغ نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس درحوزه گچساران و باشت تا ۱۹ اردیبهشت

فرماندار گچساران گفت: ۱۹ اردیبهشت ماه نتیجه بررسی تایید و یا رد صلاحیت کاندیداهای میاندوره مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران و باشت از طریق فرمانداری‌ها به نامزدها ابلاغ خواهد شد. علیرضا اتابک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با رد اعتبار نامه منتخب مردم شهرستان های گچساران و باشت در […]

اشتراک گذاری
08 May 2021
کد مطلب : 61357

فرماندار گچساران گفت: ۱۹ اردیبهشت ماه نتیجه بررسی تایید و یا رد صلاحیت کاندیداهای میاندوره مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران و باشت از طریق فرمانداری‌ها به نامزدها ابلاغ خواهد شد.

ابلاغ نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس درحوزه گچساران و باشت  تا ۱۹ اردیبهشت

علیرضا اتابک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با رد اعتبار نامه منتخب مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس یازدهم شورای اسلامی  انتخابات  اولین میاندوره مجلس  در حوزه این ۲ شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات میاندوره مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران و باشت تعداد ۲۱ نفر داوطلب  ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: نام نویسی از داوطلبان مجلس شورای اسلامی از تاریخ ۸ فروردین ماه لغایت ۱۴  فروردین ماه برگزار شد.

فرماندار گچساران ادامه داد: از مجموع ثبت نام کننده تعداد ۲ داوطلب در فرایند استعلام از مراجع چهارگانه انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی در گچساران و باشت صلاحیت یک نفر احراز نشد و یک نفر هم از ادامه کار انصراف داد.

اتابک اذعان کرد: پس از انجام مراحل نام نویسی از نامزدهای میاندوره مجلس شورای اسلامی مراحل تایید و یا رد صلاحیت افراد  توسط هیئت اجرایی مورد بررسی قرار  گرفت و پس از آن از تاریخ ۳۱ فروردین لغایت ۱۹ اردیبهشت ماه  زمان بررسی صلاحیت در هیئت‌های نظارت استان و هیئت مرکزی نظارت مورد بررسی قرار گرفت.

وی  تصریح کرد: ۱۹اردیبهشت ماه نتیجه بررسی تایید و یا رد صلاحیت  کاندیداهای  میاندوره مجلس شورای اسلامی از طریق فرمانداری‌ها به نامزدها ابلاغ خواهد شد و نتیجه نهایی بررسی‌ها در خردادماه مشخص می‌شود.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: بر اساس قانون در مرحله بعد کسانی که به نظر هیئت نظارت استان و هیئت مرکزی اعتراض دارند شکایت می‌کنند و این شکایت ظرف چهار روز بررسی می‌شود و نهایتاً ۱۸ خردادماه شورای نگهبان لیست قطعی را اعلام کرده و ۱۹ خردادماه نیز از طریق اطلاعیه‌ها اعلام خواهد شد.

 به گزارش فارس، ۲۸ خرداد امسال در شهرستان های گچساران و باشت شاهد برگزاری سه انتخابات شامل انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی و انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری خواهیم بود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *