آخرین اخبار

اعلام موجودیت جبهه مردمی انقلاب اسلامی

جبهه مردمی انقلاب اسلامی امروز با حضور ۱۰ نفر از چهره‌های انقلابی، اعلام موجودیت کرد.

اشتراک گذاری
25 December 2016
کد مطلب : 5978

«جبهه مردمی انقلاب اسلامی» عصر امروز یکشنبه ۵ دی‌ماه با حضور ۱۰ نفر از چهره‌های انقلابی، در مجموعه فرهنگی سرچشمه اعلام موجودیت کرد.

حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان، مرضیه وحید دستجردی، مهدی چمران، یحیی آل‌اسحاق، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رضا روستاآزاد،‌ محمود خسروی‌وفا، مهدی محمدی، علیرضا مرندی و نادر طالب‌زاده ۱۰ نفری هستند که با حضور آنها این جبهه اعلام موجودیت کرد.

در بخشی از بیانیه این جبهه سیاسی آمده است: “مشکلات اقتصادی که بیکاری جوانان، رکود اقتصادی و گرانی و کاهش قدرت خرید مردم در رأس آن است، همچنان مهمترین مسئله کشور است با وجود ارتقای سطح رفاه عمومی و تلاش‌های صورت گرفته برای گشایش در معیشت مردم، هنوز بسیاری از مردم زیر خط فقر قرار دارند و از تأمین معاش روزانه خود عاجزند. فساد اداری و فساد اقتصادی با ارقام نجومی و دریافت‌های نامتعارف و ناعادلانه میدران و صاحب‌منصبان از آستانه تحمل مردم فراتر رفته است.”

در بخش دیگر نیز آمده است: “ما آشکارا اعلام می‌کنیم این وضعیت و وجود این مشکلات، شایسته نظام جمهوری اسلامی نبوده و در شأن مردم انقلابی و فداکار این سرزمین نیست. پذیرفته نیست کشوری برخوردار از منابع سرشار و ثروت‌های فراوان مادی و سرمایه عظیم و لایزال انسانی که آن انقلاب شکوهمند را به پیروزی رساند و در دفاع مقدس ۸ ساله خود، بر اراده جهانی برای تصرف سرزمین و شکستن عزت و کرامتش فائق آمد و امنیت کشور را در این جهان ناآرام و پرآشوب و منطقه‌ای که از زمین و آسمانش شراره‌های جنگ و فتنه و قتل و غارت می‌بارد، به اوج رساند و آن پیشرفت‌های شگرف را در عرصه علم و فناوری آفرید، دست‌به گریبان چنین مشکلاتی باشد.” (متن کامل این بیانیه را از اینجــا ببینید.)

حجت الاسلام رحیمیان، رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در نشست اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که عصر امروز برگزار شد با اشاره به وقایع صورت گرفته در منطقه گفت: آنچه امروز در یمن، بحرین و سایر مناطق شاهد هستیم نشانه عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی در جهان است اقتداری که در تاریخ نمونه ای برای آن وجود نداشته است.

تولیت مسجد مقدس جمکران ادامه داد: اما با تمام این تفاسیر با کمال تاسف علی رغم تمامی نعماتی مثل امنیت که این نظام برای ما به وجود آورده است جای تاسف دارد که اذعان کنیم بسیاری از توصیه های امام خمینی به جایی نرسیده نظام ما از حل مشکلات جامعه ناتوان بوده است و برخی از کارگزاران از مردم فاصله و به سوی ثروت اندوزی متمایل شده اند این در حالی است که ملت شهید پرور ایران همواره سختی های نظام را به دوش گرفته است و امروز همین ملت درگیر مسائلی مثل اشتغال و مسائل معیشتی است این مسائل مشکلاتی هستند که در هر مسلمانی را به درد می آورد.

وی گفت: وظیفه همه دلسوزان در نظام و همه کسانی که درد مردم را دارند این است که همه ملت در این عرصه با مشارکت یکدیگر دست به اقدامی مقتضی بزنند و پدید آوردن جبهه ای متشکل از مردم و متکی به بدنه نظام را ایجاد کنند.

حجت الاسلام رحیمیان در مورد ویژگی های جبهه مردمی انقلاب گفت: این جبهه، جبهه ای فراگیر است ما اصولگرایی را قبول داریم اما معتقدیم حل مشکلات کشور با یک جناح شدنی نیست.

۲۱۰ کشور از «جبهه مردمی انقلاب اسلامی» حمایت کردند
از سوی دیگر  ۲۱۰ چهره ملی کشور اعم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرهنگیان و چهره‌های شاخص مذهبی و اقشار مردم اعلامیه اعلام موجودیت “جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی” را امضا و از تشکیل این جبهه حمایت کردند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *