آخرین اخبار

علت برکناری خوان پایه از نظر معاون استاندار

مراسم تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان کهگیلویه با حضور حجت‌الاسلام وحدانی‌فر امام جمعه شهر دهدشت، احد جمالی معاون سیاسی  و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد. در این مراسم احد جمالی معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص انتصابات اخیر در […]

اشتراک گذاری
21 January 2021
کد مطلب : 58555
در این مراسم احد جمالی معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص انتصابات اخیر در استان انتخابات را شاه بیت وزارت کشور دانست و تصریح کرد: آخر دوران دولت تدبیر و امید است خرداد ماه ۱۴۰۰ دو انتخابات کلی (ریاست جمهوری و شوراها) در سطح کشور و دو انتخابات خبرگان رهبری و میان دوره مجلس در برخی حوزه‌ها را داریم.
 معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سطح استان در حوزه گچساران و باشت انتخابات میان دوره‌ای مجلس هم داریم به عنوان مسؤولین برگزاری انتخابات باید تدبیر می‌کردیم حوزه گچساران برای ما استراتژیک است سابقه انتخابات نشان می‌دهد در این حوزه تنش وجود داشته است. 
جمالی با بیان اینکه حساسیت اکنون بیشتر است، ادامه داد: باید فرمانداری انتخاب می‌کردیم که جانبدارانه نسبت به فرد گروه یا جریان حرکت نکند، تجربه، علم و تدبیر و اقتدار لازم داشته باشد بنابراین در این راستا به آقای اتابک رسیدیم.
 وی ادامه داد: آقای اتابک مدتی که کهگیلویه بود فرماندار موفق بود موفق‌ترین فرماندار ما در استان بود گرچه رفتن برای خیلی‌ها سخت است ولی بحث نظام و حاکمیت که پیش می‌آید مصلحت بر این است در جایگاهی قرار بگیرد که از ظرفیت او استفاده شود.
 جمالی کارنامه اتابک را موفق خواند و گفت: حوادث پیش آمده در کهگیلویه از جمله کرونا را آبرومندانه و به خوبی مدیریت کرد

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *