آخرین اخبار

اجابت درخواست کمک مادر پیر کهگیلویه و بویراحمدی از طرف یک خیر /نجات از اعدام در ساعات باقیمانده به اجرای حکم

با خواندن یک خبر مبنی بر درخواست های مادر پیر کهگیلویه و بویراحمدی که در بدترین شرایط مالی و فقر مطلق با یک پسر سرطانی و یک فرزند در حال اعدام عاجزانه از مردم استمداد کمک برای رهایی فرزندش از چوبه دار می کرد یاد مادر خودم در ذهن و فکرم متبدر شد و اشک […]

اشتراک گذاری
30 December 2020
کد مطلب : 57948

با خواندن یک خبر مبنی بر درخواست های مادر پیر کهگیلویه و بویراحمدی که در بدترین شرایط مالی و فقر مطلق با یک پسر سرطانی و یک فرزند در حال اعدام عاجزانه از مردم استمداد کمک برای رهایی فرزندش از چوبه دار می کرد یاد مادر خودم در ذهن و فکرم متبدر شد و اشک در چشمانم جاری شد .

 

مجیدبیژنی ، متولد ۱۳۶۵ در ۲۴ سالگی به علت دعوایی خانوادگی محکوم به اعدام شد و در حالی که در قرنطینه قبل از اعدام بسر می برد با مساعدت و جوانمردی بزرگمرد لرستانی از چوبه دار نجات یافت .

دکتر علی دولتشاهی معجزه زندگی پسر اعدامی بوی احمدی بود. این خیر، سرمایه گذار نیکو کار اقتصادی و ورزشی با راضی‌کردن خانواده مقتول تنها کمتر از۹ساعت تا اعدام مجیدبیژنی توانست رضایت بگیرد و مبلغ کسری از پول رضایت را هم پرداخت کند.

خیر و سرمایه گذار بومی لرستانی در گفتگو با خبرنگاران گفت:در حال خواندن اخبار در فضای مجازی و خبرگزاری ها بودم ناگهان با خواندن یک خبر مبنی بر درخواست های مادر پیر کهگیلویه و بویراحمدی که در بدترین شرایط مالی و فقر مطلق با یک پسر سرطانی و یک فرزند در حال اعدام عاجزانه از مردم استمداد کمک برای رهایی فرزندش از چوبه دار می کرد یاد مادر خودم در ذهن و فکرم متبدر شد و اشک در چشمانم جاری شد .

وی افزود :سریعا با تماس با مهندس بازوند استاندار کرمانشاه ،دکتر خادمی استاندار لرستان و کلانتری استاندار کهیلویه و بویر احمد و رایزنی با مدیر کل دادگستری استان خوزستان و دادستان بهبهان از این عزیران درخواست کردم با خانواده مقتول تماس گرفته و اندکی به ما فرصت داده تا رضایت این خانواده را با پرداخت کسری دیه جلب کنیم .

خیر نیکو کار لرستانی افزود:با تلاش های بی وقفه و مساعدت استانداران کرمانشاه ،لرستان ،خوزستان ،کهکیلویه و دادگستری خوزستان و کهکیلویه توانستیم دعاهای مادر رنج کشیده مجید را به لطف پروردگار اجابت کنیم و با پرداخت دیه رضایت خانواده مقتول را جلب کنیم و لبخندی گواراتر از عسل را بر لبان فرتوت و خسته مادر پیر و درد کشیده جاری کنیم و با شنیدن اشک های شوق مادربی پناه و رنج کشیده ،حلاوت این آزادی و رسیدن فرزند به مادر پیر را برای این عزیزان به یاری دوستان محیا کنیم .

 

دکتر دولتشاهی افزود:یکی از بهترین روزهای زندگی ام را با نجات این پسر از چوبه دار و شادی دل مادر فقیر و تهی دست برای خود رقم زدم .

وی افزود :مجید بیژنی که به واسطه قتل در یک درگیری ناخواسته ۱۱سال در حبس به سر می برد با رضایت خانواده مققتول و سپری شدن امور اداری و قضایی پرونده به لطف پرورگارو تلاش های دوستان و بنده نوعی به آغوش گرم خانواده و مادر رنج کشیده خود باز خواهد گشت .

بزرگمرد اقتصاد و ورزش لرستان افزود :جا دارد از حاج اقا مبلغی نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری ،استاندار لرستان و کرمانشاه و …..که با ارسال پیام های تقدیر و تشکر بنده را مورد لطف خود قرار دادند صمیمانه قدر دانی کنم .

گزارش :محمود داودی نژاد

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *