آخرین اخبار

ضرورت شفاف سازی نمایندگان استان در خصوص تایید لایحه بودجه ۱۴۰۰

سعید آتشبار_دبیر جریان مردمی عدالتخواه استان ک و ب بسم الله الرحمن الرحیم ♦️متاسفانه کلیات بودجه ی توهمی، تورم زا و فاجعه آمیز ۱۴۰۰ با ۲۳ رای موافق، ۱۹ رای مخالف و ۱ رای ممتنع در کمیسیون تلفیق تصویب شد. ۱⃣ *جریان های مردمی و مطالبه گر و انقلابی*، از نمایندگان شان که در کمیسیون […]

اشتراک گذاری
30 December 2020
کد مطلب : 57940

سعید آتشبار_دبیر جریان مردمی عدالتخواه استان ک و ب

بسم الله الرحمن الرحیم

♦️متاسفانه کلیات بودجه ی توهمی، تورم زا و فاجعه آمیز ۱۴۰۰ با ۲۳ رای موافق، ۱۹ رای مخالف و ۱ رای ممتنع در کمیسیون تلفیق تصویب شد.

۱⃣ *جریان های مردمی و مطالبه گر و انقلابی*، از نمایندگان شان که در کمیسیون تلفیق بودند، رای آنان را بخواهند؛ *شفاف سازی* کنند.

👈نماینده محترم مردم بویراحمد، دنا و مارگون جناب آقای دکتر روشنفکر رای شان را صراحتاً اعلام نمایند.

۲⃣نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد موضع صریحشان در باب #کلیات_بودجه را اعلام کنند و در بررسی بودجه در صحن، رای شان را بشکل شفاف در معرض عموم ملت قرار دهند.

♦️نماینده کهگیلویه تاکنون هیچ رای و نظر و تلاش وی در مورد مصوبات، لوایح،سوالات و تمام مسائل جدی در مجلس را در اختیار ملت قرار نداده است؟؟

♦️چگونه باید شما را ارزیابی کرد؟؟
در کدام طرح ها و برنامه ها و مسائل مهم کشور در ۶ ماه اخیر  و در مجلس نظر دادید و چه نظری داشته اید؟؟

♦️در هر حال، هم اکنون مساله‌ بسیار بسیار مهم بودجه ۱۴۰۰ است که از طرفی مستقیم با زندگی #معیشتی مردم و از طرفی دیگر دولت آتی را با مخاطرات جدی مواجه می کند.
در این موضوع، صراحتاً اظهار نظر نمایید و به خواست عمومی مردم کهگیلویه در اطلاع یافتن از نظرات و دیدگاه هایتان احترام بگذارید و اینگونه نباشد که استمزاج عمومی از نوع رویکرد شما در مجلس، انتفاع از همه ی ظرفیت ها و موقعیت ها وجناح ها، با سکوت و مواضع دوپهلو و خنثی گرایی باشد.

👈نماینده باید با مردم صریح و شفاف باشد و شجاعانه در موضوعات مختلف موضع بگیرد.
در هیچ مساله ای از مسائل جدی مطروحه در مجلس، هیچ اثری از نماینده کهگیلویه مشاهده نمی شود.!!

۳⃣درصورت امکان،جریان های مطالبه گر و مردمی و عدالتخواه، این آمادگی را دارند که در مورد مباحث مربوط به بودجه با نمایندگان محترم استان نشست و تبادل نظر داشته باشند.
و من الله توفیق

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۲ responses to “ضرورت شفاف سازی نمایندگان استان در خصوص تایید لایحه بودجه ۱۴۰۰”

  1. Anonymous says:

    چرا حرف مفت میزنی

  2. Anonymous says:

    جالببه

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *