آخرین اخبار

سیستم جدید بارشی وارد استان می شود

مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد از پایداری جو استان طی امروز و فردا خبر داد و گفت: از اواخر وقت چهارشنبه با ورود سامانه بارشی جدیدی، بارش ها در پاره ای از مناطق استان آغاز و با تقویت آن طی روزهای پنجشنبه و جمعه ادامه خواهد داشت. “رضا کاکاوند” در گفت و گو با […]

اشتراک گذاری
22 December 2020
کد مطلب : 57817

مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد از پایداری جو استان طی امروز و فردا خبر داد و گفت: از اواخر وقت چهارشنبه با ورود سامانه بارشی جدیدی، بارش ها در پاره ای از مناطق استان آغاز و با تقویت آن طی روزهای پنجشنبه و جمعه ادامه خواهد داشت.

“رضا کاکاوند” در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: با تحلیل آخرین نقشه ها و خروجی مدل های پیش یابی هواشناسی طی امروز و فردا جو استان پایدار خواهد بود.
وی تصریح کرد: از اواخر وقت چهارشنبه با ورود سامانه بارشی جدیدی، بارش ها در پاره ای از مناطق استان آغاز و با تقویت آن طی روزهای پنجشنبه و جمعه ادامه خواهد داشت که عمده فعالیت آن در مناطق مستعد کوهستانی به صورت بارش برف، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد، گاهی شدید، قابل پیش بینی است.
مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان وضعیت هوای ۲۴ ساعت گذشته، عنوان کرد: امامزاده جعفر با بیشینه دمای ۱۸.۴ درجه سانتیگراد گرم ترین و یاسوج با کمینه دمای منفی ۳.۶ درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد بودند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *