آخرین اخبار

قضاوت داور گچسارانی در حساس ترین دیدار لیگ برتر

رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از قضاوت داور هم‌استانی در دیدار حساس تیم‌های سپاهان و استقلال در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور خبر داد.

اشتراک گذاری
22 December 2016
کد مطلب : 5720

“سید پرویز موسوی” با اشاره به بالا بودن سطح داوری فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در داوری فوتبال کشور اظهار کرد: در طول دو دهه اخیر داوران هم‌استانی توانسته‌اند در کشور همپای برخی استان‌های دیگر درخشش خوبی داشته باشند.

رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: داوران ما در زمینه‌های مختلف از جمله آمادگی بالای بدنی و همچنین دانش داوری از بهترین داوران فوتبال کشور به حساب می‌آیند.

وی گفت: آنها علاوه بر اینکه بدن خود را همیشه آماده نگه می‌دارند و دانش خود را بالا می‌برند وارد حاشیه‌های فوتبال نمی‌شوند و همین امر موجب ارتقای بیش از حد آن‌ها در داوری فوتبال کشور شده است.

موسوی با یادی از همه داوران هم‌استانی که در سال‌های اخیر در عرصه داوری فوتبال کشور درخشش داشته‌اند، بیان کرد: باید از تجربیات خوب آنها برای ارتقای وضعیت داوری استان استفاده کنیم.

این مسؤول افزود: در لیگ برتر امسال هم مانند سال‌های گذشته نمایندگان خوبی در داوری داریم که روح‌الله شریفی، محمد راهی و خداداد افشاریان از جمله آن‌ها محسوب می‌شوند.

وی گفت: افشاریان نیز به عنوان ناظر بازی‌های لیگ برتر فوتبال کشور نقش خوبی در عرصه داوری به خصوص در لیگ برتر فوتبال کشور دارد.

رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد به آخرین موفقیت داوران هم‌استانی در عرصه ملی اشاره کرد و افزود: در بازی استقلال و سپاهان از هفته آخر نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال کشور محمد راهی داور هم‌استانی یکی از داورهای این میدان حساس است.

موسوی اضافه کرد: این بازی از هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور به میزبانی سپاهان اصفهان در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: محمد راهی، علی‌رضا فغانی و حسین طالقانی قاضی این میدان حساس هستند و کار نظارت بر عهده زاهد بحرینی داور پیشکسوت فوتبال کشور است.

این مسؤول به زمان و مکان این دیدار حساس اشاره کرد و گفت: این دیدار پنجم آذرماه از ساعت ۱۶:۲۵ در اصفهان برگزار می‌شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *