آخرین اخبار

اینجا کهگیلویه و بویراحمد است؛ یکی به دادمان برسد!

اینجا کهگیلویه و بویراحمد سرزمین سرداران رشید از باستان تاکنون است به دادمان برسید که اگر نسخه درمانگری برایمان پیچیده نشود سونامی ویرانگر ما را با خود می‌برد

اشتراک گذاری
20 September 2016
کد مطلب : 570

 

نگاهی به نقشه کشور ایران می‌اندازم. استان کهگیلویه و بویراحمد را در این نقشه می‌بینم. یقین حاصل می‌کنم ما هم جزو کشور ایران هستیم! نظری به استان‌های همجوار می‌اندازم. کشوری که مرزبندی‌های درونی و نظر کردن‌های قومی و سلیقه‌ای جزایر فراوانی در آن به وجود آورده است.

به دادمان برسید که سونامی مشکلات امانمان را بریده است.

استان ما ۸ شهرستان دارد که ۵ شهرستان آن فقط نام شهرستان را یدک می‌کشند و سه شهرستان مهمتر استان نیز دلشان خوش است شهرستان مانده‌اند!

دهه ۶۰ و دفاع جانانه ملت در برابر تهاجم شرق و غرب در همه طول تاریخ مشخص است.

۱۸۸۰ لاله پرپری که از کوچکترین استان کشور تقدیم انقلاب و میهن می‌شود آماری شگفت‌انگیز رقم میزند. ما صدرنشین غیرت و شجاعت می‌شویم.

دوران سازندگی پس از جنگ ما را به حال خودمان نه بلکه به میل خودشان رها می‌کنند. استان چهارفصلمان در مسیر توسعه از قافله عقب می‌ماند.

انتخابات‌های زیادی رقم می‌خورد. بازهم در کمال شگفتی نه! با علم و یقین بازهم ما سرآمد کشور و در رتبه اولیم. پس تا اینجا ما دینمان را به‌خوبی ادا کرده‌ایم. مردمانی کم‌توقع، دلیر، خستگی‌ناپذیر و دانشمند.

اما مسئولین عزیز و گرامی دانسته یا نادانسته ما را حائز رتبه‌های اول می‌کنند و ما را به صدر جدول نزدیک می‌کنند.

در آمار بیکاری که همه‌چیز مشخص است ما اولیم!

در خودکشی هنوز به مقام اول نرسیده‌ایم اما به‌زودی به این مقام شایسته دست پیدا می‌کنیم. شاید دو پله فقط فاصله باشد!

آمار طلاق را فاجعه می‌نامم. فاجعه چرا؟ استانی با آمار طلاق در حد صفر به دلیل شرایط بومی و قومی و… اکنون همه تلاش خود را به کار گرفته که در سایه غفلت مسئولین به مقام اول برسد که به‌زودی خواهد رسید!

میزان تحصیلات بقالان و رانندگان تاکسی ما از مدیران بالاتر رفته است.

پسران تحصیل‌کرده با شرمندگی به چهره پر جبین پدر خود می‌نگرند و آنجاست که عرق شرم تمام وجودشان را می‌گیرد و اشک دیدگان پدر از درون قلب پاک پدرانه سرازیر می‌شود.

اینجا زمان برای خیلی‌ها متوقف شده است.

اینجا مغازه‌های کلنگ فروشی زیاد اما از روبان فروشی و قیچی فروشی‌ها خبری نیست. چراکه کمر مسئولین عزیز به سبب کلنگ زنی‌های پیاپی و دقیقه نودی به‌طورجدی دچار آسیب شده است اما از افتتاح خبری نیست.

اینجا استان وعده‌های توخالی است.

مسئولین محترم و عزیز…

اینجا کهگیلویه و بویراحمد سرزمین سرداران رشید از باستان تاکنون است به دادمان برسید که اگر نسخه درمانگری برایمان پیچیده نشود سونامی ویرانگر ما را با خود می‌برد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *