آخرین اخبار

تجمع اعتراضی نسبت به نتیجه آزمون استخدامی در یاسوج + گزارش تصویری

شرکت کنندگان در آزمون استخدامی علوم پزشکی یاسوج نسبت به اسامی پذیرفته شدگان در این آزمون در جلوی استانداری کهگیلویه وبویراحمد تجمع کردند.

اشتراک گذاری
18 December 2016
کد مطلب : 5488

چندی است که شائبه استخدام های فله ای در ادارات استان و بازگو شدن آن از سوی تنی چند از مسئولان فضای استان را ملتهب کرده است.

این استخدام ها که به عنوان فامیلی و یا رانت در برخی ادارت از سوی برخی پایگاه های خبری رسانه ای شده، باعث تعجب نمایندگان مردم در مجلس و مدیران استانی نیز شده است.

در همین زمینه برخی از شرکت کنندگان در آزمون استخدامی علوم پزشکی یاسوج نسبت به نتایج این آزمون واکنش نشان دادند.

این افراد با تجمع در جلوی استانداری با در دست داشتن بنری با مضموم اینکه آقای خادمی(استاندار) لطفاً به داد ما جوانان برسید اعتراض خود را نشان دادند.

این دانشجویان در گفت و گو با خبرنگار ما ابراز داشتند: ما جوانان این استانیم و خواهان اجرای عدالت هستیم، چرا کسی به داد ما نمی رسد.

یکی از این تجمع کنندگان با بیان اینکه ما می خواهیم حق به حقدار برسد و حق ما ضایع نشود ،گفت: چطور می شود آزمونی برگزار شود و تمامی پذیرفته شدگان غیربومی باشند.

این شرکت کننده در آزمون استخدامی علوم پزشکی تصریح کرد: امروز صدای استخدام های فله ای در ادارات استان کل فضای استان را در برگرفته است و نتیجه این آزمون هم شائبه برانگیز است.

معاون توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد امسال در گفت و گو با خبرنگاران از برگزاری آزمون استخدامی (پیمانی ) و جذب ۲۲۵ نفر در بخش بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری خبر داد وگفت: ثبت نام این آزمون ۱۷ خرداد سالجاری به مدت ۸روز از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی استان انجام شد.

دکتر امام بخش قائدی افزود: این آزمون در اواخرمرداد ماه سالجاری برگزارشد و قرار است طی آن ۲۲۵ نیروی بهداشتی و درمانی استخدام شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد: برای بکارگیری ۷نفر از نیروی های پیمانی غیر مرتبط با رشته‌های بهداشت و درمان نیز همزمان با دیگر رشته های آزمون برگزار شد که پذیرفته شدگان در این آزمون به صورت پیمانی استخدام می شوند.

رشته های مورد نیاز در آزمون استخدامی

دکتر قائدی رشته های مورد نیاز در این آزمون را پزشک، مامایی، پرستار، کارگزین، اتاق عمل، پرتوشناس(رادیولوژی)، تجهیزات پزشکی، فوریت های پزشکی، ارتباطات و فناوری، مبارزه با بیماری ها، بهداشت محیط، بهداشت خانواده و آزمایشگاه عنوان کرد.

این آزمون تحت نظارت سازمان سنجش کشور ۲۹ مرداد سال جاری طی دو مرحله عمومی، اختصاصی و مصاحبه برگزار شد.

 

 

منبع:بویرخبر

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۴ responses to “تجمع اعتراضی نسبت به نتیجه آزمون استخدامی در یاسوج + گزارش تصویری”

  1. محرابی says:

    بابا آزمون ۲۱ آبان برگزار شد. دکتر قائدی میگه مرداد ماه. ای وای بر مسئولین بی خبر ما

  2. Anonymous says:

    آزمون ٢١آذر برگزار شد شماها کجایین که میگین مرداد ماه

  3. فريده says:

    آزمون ٢١ آذر برگزار شد شما کجایین که میگین مرداد ماه

  4. فريده says:

    آزمون٢١ آذر برگزار سد

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *