آخرین اخبار

آمار فاجعه بار از وضعیت طلاق در کهگیلویه و بویراحمد/از هر سه ازدواج دو مورد به طلاق ختم می شود

عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از هر سه ازدواج در استان، دو مورد آن به طلاق ختم می شود.

اشتراک گذاری
18 December 2016
کد مطلب : 5449

عبدالخالق پادیاب افزود: اگر کارگاه مهارت زندگی به عنوان یک راه حل تحقیقاتی در حین ازدواج، فرزند پروری و خیلی از مسائل دیگر بکار گرفته شود خیلی از مسائل حل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه جامعه ما در مقابل مشکلات کم تحمل شده است، تصریح کرد: نه جامعه تحمل فرد را دارد و نه فرد تحمل جامعه را و میبینیم نه جامعه برای رفع گرفتاری، مشکل ازدواج، مشکل بیکاری، ناکامی های زندگی، شکست ها به یاری افراد می شتابد و نه فرد قوانین و مقررات و عرف را باور و به آن عمل می کند.

عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه گفته می شود امروزه از هز سه ازدواج زیر ۲۵ سال، دو مورد آن به طلاق ختم می شود، اظهار کرد: به نظر می رسد جامعه از راه محکم یعنی پژوهش برای رفع این مشکل وارد نمی شود.

پادیاب تصریح کرد: رویکرد فعلی در امر ازدواج یا عدم ازدواج رابطه های دوستی است که همان ازدواج سپید نامیده می شود و به نظر می رسد که مشکلات مالی و شغلی، ماهواره، فضای مجازی، اینترنت اینها در کنار هم دست به دست هم داده و باعث نابسامانی هایی در امر ازدواج شده است.

وی با اشاره به اینکه ازدواج هایی که در اثر روابط در فضای مجازی یا شناخت های سطحی از همدیگر شکل می گیرد بیشترین ناپایداری را دارند، یادآور شد: تزلزل در باورهای افراد نسبت به مقدس بودن ازدواج، باعث افزایش طلاق در جامعه شده است.

عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ازدواج سپید در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد؟ گفت: اجازه بدهید که به این موضوع نپردازم.صبح زاگرس

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۲ responses to “آمار فاجعه بار از وضعیت طلاق در کهگیلویه و بویراحمد/از هر سه ازدواج دو مورد به طلاق ختم می شود”

  1. Anonymous says:

    این آمار طلاق فقط فقط ریشه در مشکل مالی ونداشتن شغل است

  2. دانش says:

    ماهواره چیه برادرهمهذدنیاماهواره دارن بیکاری بی پولی نداشتن جهیزیه نومیدی ازآینده

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *