آخرین اخبار

حلقه گمشده نظارت بر تملک‌های غیرمجاز در گچساران؛ وقتی حریم معابر عمومی، ملک شخصی می‌شود + تصاویر

 جمعی از مخاطبان این پایگاه خبری تحلیلی با ارسال تصاویری از تملک معابرعمومی توسط برخی افراد در این شهرخبر می دهند. این در حالی است که این پدیده ناشایست اجتماعی چندسالی است با افزایش تعداد خودروها و کمبود فضای پارک در معابر عمومی،برخی افراد با بستن محل های توقف خودروها مقابل مغازه ها و یا […]

اشتراک گذاری
29 June 2020
کد مطلب : 54208

وقتی حریم معابر عمومی، ملک شخصی می‌شود + تصاویر

 جمعی از مخاطبان این پایگاه خبری تحلیلی با ارسال تصاویری از تملک معابرعمومی توسط برخی افراد در این شهرخبر می دهند.

این در حالی است که این پدیده ناشایست اجتماعی چندسالی است با افزایش تعداد خودروها و کمبود فضای پارک در معابر عمومی،برخی افراد با بستن محل های توقف خودروها مقابل مغازه ها و یا نصب موانع از تردد یا پارک خودرو در حریم منزل یا مغازه خود جلوگیری می کنند.

اما اخیرا در یکی از محلات پرتردد و معروف گچساران برخی از اهالی با بستن زنجیر بر سر محل تردد خودروهای عبوری نه تنها معبر عمومی را در رفت و آمد دچار اخلال کرده اند ،بلکه از لحاظ ایمنی و پیشگیری از خطرات احتمالی همانند آتش سوزی یا بیماران بدحال مانع تردد خودروهای امدای همچون آمبولانس و ماشین های آتش نشانی می شوند که این موضوع مهم تنها با اقدام عده ای خاص صورت گرفته است.

اهالی محله ۵۰۰ دستگاه ایستگاه آخر “کوچه شهید پنجه بند” با ارسال تصاویری از بستن خیابان با قفل و زنجیر ضمن گلایه از کسانی که معابر عمومی را اینگونه ملک شخصی خود کرده اند از شهردار و شورای شهر گچساران نیز بدلیل عدم توجه به درخواست های اهالی این منطقه گلایه های خود را به این پایگاه خبری ارسال کردند.

حال باید دید مدیریت شهری، شهرداری و شورای شهر گچساران چگونه با مسئله مهم تبدیل معابر عمومی به ملک شخصی برخورد خواهند کرد.

یکی از اهالی این منطقه در این خصوص می گوید :از بوی نامطبوع باقی ماندن آب پسماندهای زباله که توسط ماشین های حمل  زباله، آنهم بدلیل مناسب نبودن فضای تردد در کوچه های این محله (بدلیل بستن معابر توسط عده ای)ایجاد می شود و  فضای نامناسب بهداشتی را در این شرایط بد بیماری کرونا بوجود آورده است بسیار در رنج و عذاب هستیم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *