آخرین اخبار

کدام نماینده ها فردا به اعتبار نامه تاجگردون رسیدگی می کنند

 مهلت ۱۰ روزه از سوی شورای نگهبان برای بررسی مستندات ارائه شده جهت عدم تائید اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران  هنگامی که بررسی اعتراضات به اعتبارنامه یک نماینده در شعبه به پایان می‌رسد، شعبه مواردی که به عنوان اعتراض مطرح شده است را به همراه مستندات برای شورای نگهبان ارسال می‌کند.  بر اساس آئین‌نامه […]

اشتراک گذاری
07 June 2020
کد مطلب : 53779

 مهلت ۱۰ روزه از سوی شورای نگهبان برای بررسی مستندات ارائه شده جهت عدم تائید اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران  هنگامی که بررسی اعتراضات به اعتبارنامه یک نماینده در شعبه به پایان می‌رسد، شعبه مواردی که به عنوان اعتراض مطرح شده است را به همراه مستندات برای شورای نگهبان ارسال می‌کند.

 بر اساس آئین‌نامه داخلی مجلس باید مواردی که برای عدم احزار یک اعتبارنامه مطرح می‌شود، به رؤیت شورای نگهبان برسد.

شورای نگهبان این حق را دارد که فرصت کافی برای بررسی مستنداتی که برای عدم تائید یک اعتبارنامه ارسال می‌شود را درخواست کند و این کار طبق چارچوب قوانین مجلس است. وفردا یکشنبه ۱۸ خرداد به پایان خواهد رسید،و باید دید سرانجام نماینده پر حاشیه باشت و گچساران به کجا ختم می شود.

 

 

 

اما اینکه چه کسانی در کمیسیون به اعتبار نامه تاجگردون رسیدگی خواهند کرد،روح الله نجابت نماینده شیراز در توییتر خود نوشت؛اسامی ۱۸ نفر شعبه ۱۲ برای رسیدگی کردن به اعتبار نامه نماینده باشت وگچساران ؛آقایام مصطفی طاهری-محمد علی پور-محمدباقر قالیباف-محمدکعب عمیر-احمد مرادی-سید ناصر موسوی لارگانی-روح الله نجابت-علی نیکزاد- منصور آرامی-پرویز اوسطی-علی اکبر بسطامی- رضا تقی پور-فریدون حسنوند-حسین خسروی-جعفر راستی -علی رضایی-آرا شاوردیان- منصور شکر الهی هستند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *