آخرین اخبار

جزئیات ۳ قتل روز گذشته در یاسوج و گچساران

  فرمانده پلیس آگاهی نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از وقوع سه قتل در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان های بویراحمد و گچساران خبرداد و از وقوع این قتل ها اظهار تاسف کرد. سرهنگ‌سعید بالش زر گفت: متاسفانه در شبانه روز گذشته سه قتل در شهرهای یاسوج مرکز شهرستان بویراحمد و دوگنبدان مرکز شهرستان […]

اشتراک گذاری
25 May 2020
کد مطلب : 53422

 

فرمانده پلیس آگاهی نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از وقوع سه قتل در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان های بویراحمد و گچساران خبرداد و از وقوع این قتل ها اظهار تاسف کرد.

سرهنگ‌سعید بالش زر گفت: متاسفانه در شبانه روز گذشته سه قتل در شهرهای یاسوج مرکز شهرستان بویراحمد و دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران رخ داده اما قاتلان این قاتل ها در همان ساعات اولیه که قتل ها صورت گرفته دستگیر و اکنون در اختیار نیروی انتظامی هستند.

وی دلیل یکی از قتل ها در شهر یاسوج را اختلافات خانوادگی بین پدر و پسر جوان حدود ۲۶ ساله عنوان و اظهارداشت: دلایل سایر قتل های دیگر نیز اختلافات شخصی بین قاتل و مقتول بوده است.

بالش زر از کشف سه قبضه اسلحه مرتبط با قتل های شبانه روز گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد هم خبرداد و خاطرنشان کرد: ۲ قبضه اسلحه مربوط به یک قتل در یاسوج و یک قبضه اسلحه مربوط به قتل گچساران نیز کشف شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *