آخرین اخبار

بازگشایی مدارس گچساران با رعایت کامل پروتکل بهداشتی

فرماندار گچساران گفت: به منظور رفع اشکال درسی دانش آموزان و با رعایت اصول بهداشتی و پروتکل های بهداشتی فعالیت مجدد مدارس در هفته آینده آغاز می‌شود. علی خوانپایه در نشست شورای سلامت گچساران که با حضور روسا در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۲۷ جلسه در مورد کرونا در […]

اشتراک گذاری
15 May 2020
کد مطلب : 53194

فرماندار گچساران گفت: به منظور رفع اشکال درسی دانش آموزان و با رعایت اصول بهداشتی و پروتکل های بهداشتی فعالیت مجدد مدارس در هفته آینده آغاز می‌شود.

علی خوانپایه در نشست شورای سلامت گچساران که با حضور روسا در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۲۷ جلسه در مورد کرونا در شهرستان گچساران برگزار شد.

 وی با بیان اینکه بیش از ۲۱۰ مصوبه در سطح شهرستان اجرایی شد، گفت: در این شرایط که ویروس کرونا در برخی از شهرستان های استان روند افزایشی داشته است که شهرستان گچساران در این شرایط کنونی به ثبات رسیده اما این ثبات هم نیازمند رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

فرماندار گچساران در ادامه تصریح کرد: هرچند باید گفت که باز هم شرایط ما نسبت به دیگر شهرستان ها بهتر است اما با این شرایط بازار و تجمعات شهروندان شرایط به سمت و سویی نگران کننده می رود.

وی در ادامه به بازگشایی  و فعالیت مجدد مدارس در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه  اشاره و ابراز کرد: بازگشایی مجدد مدارس در هفته آینده به منظور رفع اشکال وبا رعایت کامل پروتکل بهداشتی صورت خواهد گرفت.

خوانپایه  با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا منجر به تعطیلی مدارس در سطح کشور شد، گفت: به منظور رفع اشکال درسی دانش آموزان و با رعایت اصول بهداشتی  و پروتکل های بهداشتی  فعالیت مجدد مدارس در هفته آینده آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور کادر اداری در مدرسه ضروری است گفت: آموزش و پرورش باید تمهیدات لازم را برای بازگشایی مدارس بر اساس پروتکل های پیش بینی شده مبنی بر ضدعفونی و گندزدایی محیط آموزشی با نظارت مدیران فراهم کند.

 فرماندار گچساران ابراز کرد: حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری است و دانش آموزان برای رفع مشکل درسی به مدرسه مراجعه خواهند کرد.

خوانپایه تاکید کرد: قبل از بازگشایی مجدد مدارس  گندزدایی و ضدعفونی توسط نهادها و دستگاه ها انجام  و استفاده  دانش آموزان از ماسک، دستکش و ژل ضدعفونی با  رعایت فاصله گذاری در مدارس الزامی است.

وی ابراز کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون ۷۱ بیمار کرونایی تاکنون در این شهرستان شناسایی شده و مردم باید همانند گذشته با حساسیت بالا در رعایت نکات بهداشتی برای مبتلا نشدن به این بیماری عمل کنند.

 وی در ادامه به تعطیلات ماه مبارک رمضان اشاره و ابراز کرد: باتوجه به اینکه شهرستان گچساران  در همجواری استان خوزستان  قرار دارد  و گچساران  نقطه اتصال محورهای مواصلاتی جنوب به شمال است و تردد در ایام تعطیلات در این مسیر زیاد می‌شود در این ایام مسیرهای ورودی به شهرستان نیازمند بازرسی و نظارت هستند.

بازگشایی مدارس  گچساران با رعایت کامل پروتکل بهداشتی/تاکید بر نظارت مبادی ورودی شهر در ایام تعطیلات

فارس

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *