آخرین اخبار

رژه خودرویی روز قدس در ۳ شهر کهگیلویه وبویراحمد

در شهر‌های یاسوج، دوگنبدان و دهدشت مراسم روز جهانی قدس به صورت رژه خودرویی برگزار می شود. امام جمعه یاسوج در جلسه ستاد برگزاری مراسم روز قدس با بیان اینکه به روز جهانی قدس باید در هر شرایطی ارج نهاده شود گفت: در شهر‌های یاسوج، دوگنبدان و دهدشت مراسم روز جهانی قدس به صورت رژه […]

اشتراک گذاری
06 May 2020
کد مطلب : 52817

در شهر‌های یاسوج، دوگنبدان و دهدشت مراسم روز جهانی قدس به صورت رژه خودرویی برگزار می شود.

امام جمعه یاسوج در جلسه ستاد برگزاری مراسم روز قدس با بیان اینکه به روز جهانی قدس باید در هر شرایطی ارج نهاده شود گفت: در شهر‌های یاسوج، دوگنبدان و دهدشت مراسم روز جهانی قدس به صورت رژه خودرویی برگزار می شود.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی افزود: در شهر‌هایی که وضعیت سفید( کم خطر) اعلام شده است مراسم روز قدس بعد از نماز جمعه با رعایت دستورالعمل های طرح فاصله گذاری هوشمند برگزار می شود.
حجت الاسلام پناهی رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان نیز با بیان اینکه تاکنون مجوز برگزاری نماز جمعه در شش شهرِ استان صادر شده است گفت: نماز جمعه در شهر‌های یاسوج، دهدشت و دوگنبدان به دلیل ازدهام جمعیت برگزار نمی شود.
حجت الاسلام خاضع رییس شورای هماهنگی استان نیز با بیان اینکه در برخی از شهر استان که وضعیت آن‌ها سفید است مراسم روز جهانی قدس به صورت عمومی برگزار می شود گفت: در روز جهانی قدس علاوه بر برگزاری راهپیمایی، ویژه برنامه هایی نیز اجرا می شود.
بانشی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز در این جلسه با اشاره به اینکه ویروس کرونا در استان تنها کنترل شده است گفت: اگر بی احتیاطی کنیم، ویروس کوئید ۱۹ ممکن است از کنترل خارج شود.
وی از مسئولان و مردم خواست موضوع سفید، کم خطر و یا زرد بودن شهر‌های استان را به معنی بی خطر بودن تلقی نکنند چراکه با یک اشتباه این ویروس دوباره فراگیر می شود.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *