آخرین اخبار

رسانه جریان عدالت خواه استان توقیف شد

سایت خبری دنانیوز که انعکاس دهنده مواضع جریان عدالت خواه استان کهگیویه وبویراحمدبود بدون اعلام قانونی به مدیرسایت فیلترشد.

اشتراک گذاری
15 December 2016
کد مطلب : 5265

 


سایت خبری دنانیوز  که انعکاس دهنده مواضع جریان عدالت خواه استان کهگیویه وبویراحمدبود بدون اعلام قانونی به مدیرسایت فیلترشد.

گفتنی است با توجه به اینکه  این سایت دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و در صورت شاکی خصوصی و نیز مدعی العموم، روند قانونی آن  مطابق قانون مطبوعات انجام می گرفت.درصورتی که بدون اعلام قبلی سایت دنانیوز از دسترس خارج شده است.

سیاست خبری پایگاه خبری دنانیوز درراستای دفاع ازمحرومین ومستضفین انقلاب بوده و نسبت به پایگاه های خبری دیگر در سطح استان که موارد حاشیه ای و وابستگان به صاحبان قدرت و ثروت را خط مشی رسانه ای خود قرار می دادند در جایگاهی ویژه و به صورت مستقل  قرار داشت.انتظار آن است که  نهاد های مسئول موارد مذکور را در نظر داشته و با رسانه هایی که عدالت خواهی را مطابق منویات رهبر معظم انقلاب دنبال می کنند با سعه صدر بیشتری در نظر داشته باشند و نسبت به رفع فیلتر آن اقدام نمایند

این مطلب بدون برچسب می باشد.

One response to “رسانه جریان عدالت خواه استان توقیف شد”

  1. شهروند says:

    باسلام
    ااینکه عده ای باابزاری به اسم فیلتربخواهندآزادی وآزادگی ودفاع ازپابرهنگان انقلاب راازیادببریم مایه تاسف است.عده ای که بااین کارشان اصول انقلاب رازیرسوال برده اند.انقلاب ماعلیه ظلم وتحجرصورت گرفت وفیلتردنانیوزظلم وبی انصافی بزرگی برمردم استان است.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *