آخرین اخبار

رئیس شبکه بهداشت گچساران تغییر کرد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج طی حکمی دکتر آرین غلامیان را به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران منصوب کرد. به گزارش ١٩ آبان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ در متن این حم آمده است: جناب آقای دکتر آرین غلامیان متخصص محترم جراحی فک و صورت با سلام و […]

اشتراک گذاری
28 April 2020
کد مطلب : 52391

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج طی حکمی دکتر آرین غلامیان را به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران منصوب کرد.

به گزارش ١٩ آبان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ در متن این حم آمده است:

جناب آقای دکتر آرین غلامیان

متخصص محترم جراحی فک و صورت

با سلام و احترام؛

با عنایت به تعهد، تخصص و حسن سوابق جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاونین محترم بهداشتی و درمان دانشگاه به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران منصوب می‌شوید تا با توکل به خداوند سبحان و در چارچوب شرح وظایف ابلاغی و در راستای اهداف دولت تدبیر و امید انجام وظیفه نمایید. امید است با اتکال به الطاف خداوند بزرگ و همکاری مجموعه تحت سرپرستی و با هماهنگی اینجانب و معاونین دانشگاه در جهت پیشبرد اهداف والای نظام سلامت گام بردارید.

توفیق جنابعالی را از خداوند بزرگ خواستارم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان همچنین از تلاش و زحمات بی دریغ دکتر سهراب صیدی، مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران تقدیر نمود.

به گزارش ١٩ آبان، آرین غلامیان از نیروهای نزدیک به غلام رضا تاجگردون بوده وبه نظر می رسد با توجه به کم تجربه بودن و نداشتن سوابق مدیریتی این انتصاب سیاسی در شرایط کنونی که همه امور متاثر از ویروس کرونا بوده و شبکه بهداشت و درمان به عنوان خط مقدم مقابله با این ویروس پاسخ و توجیه نماینده و سرپرست دانشگاه برای این انتصاب در این زمان خاص برای افکار عمومی چه خواهد بود .جناب نماینده برای این انتصاب وقت بود شاید در پساکرونا و نه در این شرایط دشوار.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز در توجیه انتصابات روسای شبکه های بهداشت گفته بود “در جنگ هستیم مدیری که توان نداشته باشند باید جای خود را به فرمانده دیگری بدهد” غافل از آنکه در این شرایط سخت حتی یک سرباز خسته که فراز و نشیب ها را پشت سر گذاشته و با چالش ها درگیربوده ارجح تر است به فرمانده ای ناآشنا به میدان جنگ.

 

۴ responses to “رئیس شبکه بهداشت گچساران تغییر کرد”

  1. جواد says:

    بله دیگه جناب تاجگردون اولین لیدر خودش رو مدیر کرد
    اصولا برای ایشون تفاوتی نمیکنه و مهم نیست که چ بلایی قراره سر بهداشت یک شهر ۱۵۰ هزار نفری بیاد با انتخاب فردی کم تجربه که چند ساله مدرک دکترای خودش رو گرفته اونم در رشته ای خاص

  2. Anonymous says:

    حیف شد دکتر صیدی واقعا کرونا را خوب مهار کرده بود.

  3. دیوید says:

    جان مردم و سلامت مردم در دست سیاسیون با افکار مسموم شهروندان گچساران وباشت به حساب نمی آیند مسله این است

  4. Anonymous says:

    پسا کرونا؟چه موقع هست؟

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *