آخرین اخبار

یک دختر دیگر در دیشموک خودش را آتش زد

رواج خودسوزهای دختران جوان و کم سن و سال به یه امر تکراری تبدیل شده و هیچ نسخه شفا بخشی وجود ندارد در روزهای که همه دنیا درگیر ویروس منحوس کرونا هستند بخشی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که اتفاق های بسیار ناگوارتر از کرونا رخ می دهند و انگار که تمامی ندارد. […]

اشتراک گذاری
04 April 2020
کد مطلب : 51630

رواج خودسوزهای دختران جوان و کم سن و سال به یه امر تکراری تبدیل شده و هیچ نسخه شفا بخشی وجود ندارد

در روزهای که همه دنیا درگیر ویروس منحوس کرونا هستند بخشی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که اتفاق های بسیار ناگوارتر از کرونا رخ می دهند و انگار که تمامی ندارد.
بر طبق گزارش های مردمی و تایید مسئولین ذیربط دیروز۱۵ فروردین ۹۹ حوالی ساعت ۶عصر دختر جوان ۱۸ساله از روستای مورخانی از توابع بخش دیشموک اقدام به خودسوزی کرد و هم اکنون در بیمارستان با حال بسیار بد بستری شده است.

داستان تکراری خودسوزهای دختران جوان و کم سن و سال دیشموک به یه امر رایج تبدیل شده و هیچ نسخه شفا بخشی وجود ندارد.
برگزاری کلاس های آموزشی و دیگر راهکارها و اقدامات عملی که تا امروز برای جلوگیری از این خودسوزی های وحشتناک در بخش دیشموک برگزار گردید، مانع از تکرار خودسوزی ها نشده است و این گونه اتفاق های ناگوار یکی پس از دیگری در حال رخ دادن است.

در بخش محروم دیشموک در یک سال اخیر خبرهای فراتر از فاجعه شنیده شد تعدادی زیادی از دختران جوان بخش دیشموک به دلایل مختلف از جمله اختلاف خانوادگی،کودک همسری و فقر و محرومیت متاسفانه دست به خودکشی زده اند که شرایط نگران کننده ای را در این منطقه حاکم کرده است.

امیدواریم که دیگر شاهد تکرار این اتفاق های ناگوار در این بخش محروم و مستضعف نباشیم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *