آخرین اخبار

عیدی موکب طریق الکربلای گچساران و کانون فرهنگی« باقرالعلوم» به نیازمندان گچساران

به همت کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم و موکب طریق الکربلای گچساران، ۲۵۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندانی که کسب و کارآنها در پی شیوع کرونا آسیب دیده، توزیع شد.  امروز یکشنبه (۳ فروردین) همزمان با روز بعثت پیامبر اکرم حضرت محمد(ص) «موکب طریق الکربلای گچساران» و «کانون فرهنگی باقرالعلوم» مسجد امام حسین(ع) در اقدامی خودجوش و انقلابی […]

اشتراک گذاری
22 March 2020
کد مطلب : 51471
به همت کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم و موکب طریق الکربلای گچساران، ۲۵۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندانی که کسب و کارآنها در پی شیوع کرونا آسیب دیده، توزیع شد.

 امروز یکشنبه (۳ فروردین) همزمان با روز بعثت پیامبر اکرم حضرت محمد(ص) «موکب طریق الکربلای گچساران» و «کانون فرهنگی باقرالعلوم» مسجد امام حسین(ع) در اقدامی خودجوش و انقلابی ۲۵۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان گچساران و کسانی که به واسطه شیوع بیماری کرونا کسب و کار خود را از دست داده اند، توزیع کردند.

 

این بسته های غذایی شامل (برنج، ماکارونی، گوشت، سویا، روغن و رب گوجه فرنگی) بودند.

 

برپایه این گزارش؛ اقلام مواد غذایی جمع آوری شده به ارزش صد میلیون ریال با کمک های مردمی و خیرین شهرستان تهیه شدند.

 

همچنین از طرف کانون فرهنگی و هنری «باقرالعلوم» یک راس گوسفند برای سلامتی و تعجیل در فرج «صاحب الزمان (عج)»، رفع بلا و سلامتی همه مدافعان سلامت ذبح و گوشت قربانی بین مستمندان و کارگران فصلی کم درآمد پخش شد‌.

 

اعضای کانون باقرالعلوم مسجد امام حسین(ع) با همکاری موکب طریق الکربلای، در پی شیوع ویروس کرونا در شهرستان با تولید ماسک استریل قابل شستشو، دستکش یک بار مصرف، تولید مواد ضدعفونی و دوخت لباس کادر درمانی، سهم به سزایی در کنترل شیوع بیماری کرونا در گچساران داشته است.

 

اقدامات آتش به اختیار کانون «باقرالعلوم »و «موکب طریق الکربلای» شهرستان گچساران تا ریشه کنی ویروس کرونا در کشور و شهرستان ادامه خواهد داشت.

 

با شیوع ویروس کرونا در سراسر دنیا از جمله کشورمان، جهت مبارزه با این بیماری باید با خانه ماندن به جنگ این بیماری رفت که همین امر موجب بروز مشکلات معیشتی در اقشار کم‌ درآمد شده‌ است.

 

             

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *