آخرین اخبار

اقدام شایسته یک نانوایی برای مبارزه با کرونا در دوگنبدان

مالک یک واحد نانوایی درشهر دوگنبدان با اقدام تحسین برانگیز ضمن رعایت نکات بهداشتی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا موجب رضایت خاطر مشتریان خود شده است. با توجه به شیوع ویروس کرونا در جامعه، رعایت نکات بهداشتی در همه موارد از جمله خدمات عمومی مثل نانوایی ها از جانب نانوا ها و مردم کاملا […]

اشتراک گذاری
11 March 2020
کد مطلب : 51271

مالک یک واحد نانوایی درشهر دوگنبدان با اقدام تحسین برانگیز ضمن رعایت نکات بهداشتی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا موجب رضایت خاطر مشتریان خود شده است.

اقدام شایسته یک نانوایی برای مبارزه با کرونا در دوگنبدان با توجه به شیوع ویروس کرونا در جامعه، رعایت نکات بهداشتی در همه موارد از جمله خدمات عمومی مثل نانوایی ها از جانب نانوا ها و مردم کاملا ضروری است.
در محله باغ فردوس شهر دوگنبدان مالک یک واحد نانوایی با نصب روشویی در کنار نانوایی این مهم را در دستور کار خود قرار داده است.

این نانوای نوعدوست می گوید: مشتریانی که به این نانوایی مراجعه می کنند پیش از خرید نان برای سلامتی خود و مقابله با ویروس کرونا دستان خود را با آب و مایع ضد عفونی شستشو می دهند.
کارگران این نانوایی نیز برای اینکه نکات بهداشتی فردی را رعایت کرده باشند از ماسک ودستکش در هنگام پخت نان استفاده می کنند.
مشتریانی که برای تهیه نان به این نانوایی مراجعه می کنند کار زیبای این نانوایی را تحسین کردند.
یکی از مشتریان می گوید: زمانی که برای تهیه نان مراجعه می کنیم بیشتر به هنگام بازگشت از محل کار است که قطعا دستهایمان آلوده است و با این اقدام صحیح و نوعدوستانه این نانوایی پیش از خرید نان دست های خود را با آب ومایع جلوی نانوایی میشوئیم.
فروشنده نان هم می گوید: برای رعایت بهداشت فردی و جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا از ماسک و دستکش استفاده می کنیم و بدون ارتباط مستقیم دست نان را به مشتری تحویل می دهیم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *