آخرین اخبار

کشف ۵۳ دستگاه ماینر در گچساران

فرمانده انتظامی استان، گفت: ۵۳ دستگاه ماینر به همراه متعلقات به ارزش تقریبی ۲‌ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال در گچساران کشف شد. به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار “مهدی انصاری”اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان گچساران با اقدامات اطلاعاتی فردی را که در شهرک صنعتی این شهرستان اقدام به استخراج ارز دیجیتال می کرد، […]

اشتراک گذاری
05 February 2020
کد مطلب : 50687

فرمانده انتظامی استان، گفت: ۵۳ دستگاه ماینر به همراه متعلقات به ارزش تقریبی ۲‌ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال در گچساران کشف شد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار “مهدی انصاری”اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان گچساران با اقدامات اطلاعاتی فردی را که در شهرک صنعتی این شهرستان اقدام به استخراج ارز دیجیتال می کرد، شناسایی کردند.
وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی انبار این فرد ۵۳ دستگاه ماینر(دستگاه استخراج ارز دیجیتال و بیت کوین) کشف و ضبط و متهم را دستگیر کردند.
سردار انصاری ارزش تقریبی این دستگاه ها را براساس نظریه کارشناسان ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: متهم به همراه کالای مکشوفه پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *