آخرین اخبار

هفت نامزد انتخابات در گچساران تایید شدند/ ۱۰۵شعبه اخذ رای پیش بینی شده است

فرماندار گچساران گفت: در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آرای مردم این شهرستان از سوی ۱۰۵ شعبه اخذ رای جمع‌آوری خواهد شد. علی خوان پایه افزود: تعداد شعب اخذ رای در انتخابات اسفند امسال در حوزه انتخابیه گچساران و باشت نسبت به دوره قبلی همین انتخابات چهار درصد افزایش دارد. وی بیان کرد: هم […]

اشتراک گذاری
19 January 2020
کد مطلب : 50348

فرماندار گچساران گفت: در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آرای مردم این شهرستان از سوی ۱۰۵ شعبه اخذ رای جمع‌آوری خواهد شد.

علی خوان پایه افزود: تعداد شعب اخذ رای در انتخابات اسفند امسال در حوزه انتخابیه گچساران و باشت نسبت به دوره قبلی همین انتخابات چهار درصد افزایش دارد.

وی بیان کرد: هم اکنون ۱۵۱ شعبه اخذ رای در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری برای شهرستان های گچساران و باشت پیش بینی شده در حالی که در دور قبل ۱۴۷ شعبه اخذ رأی بوده است.

خوان پایه ابراز کرد: از این تعداد شعب اخذ رای ۱۰۵ مورد برای حوزه گچساران در نظر گرفته شده که  ۶۶ مورد در شهر و مابقی در روستاهاست.

فرماندار گچساران تعداد شعب اخذ رای شهرستان باشت را ۴۶ شعبه اعلام کرد و گفت: رعایت اصل بی طرفی و صیانت از آرای مردم از مهمترین اولویت‌ها برای مجریان برگزاری انتخابات است.

وی اظهار داشت: هفت نامزد انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت تایید صلاحیت شدند.

خوان پایه افزود:  ۱۸ نفر برای شرکت در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه ثبت نام کردند که سه  نفر از آنها انصراف دادند.

وی بیان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات در تحقق اهداف و دستاوردهای نظام بی بدیل است و اعضای امور هماهنگی انتخابات در شهرستان گچساران در تلاش هستند تا با برگزاری یک انتخابات قانونمند، در تحقق این مهم نقش آفرین باشند.

خوان پایه گفت: رسانه ها می توانند نسبت به ایجاد اعتماد و اطمینان و حضور حداکثری مردم در این عرصه اقدام کنند.

وی افزود: مهمترین وظیفه همه مسئولان اجرایی و نظارت رعایت کامل بی طرفی و ایجاد شرایط و امکانات لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *