آخرین اخبار

کنایه زینل زاده به تاجگردون: برخی جامعه را با باغ وحش اشتباه گرفته اند/از نوع فعالیت سیاسی برخی دوستان خجالت می کشم/همانند سیمرغ خرمن ریا و خودبزرگ بینی را آتش می زنیم

ساعتی پیش نشست اردلان زینل زاده از کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم در حوزه گچساران و باشت، در تالار قصر سفید گچساران آغاز شد. زینل زاده در این همایش گفت: از این حضور گرم و حماسی شما عزیزان تقدیر میکنم ،حضوری که در زمستان گرمی آفریده است‌، امیدواریم تداوم حضور شما عزیزان در آینده ،بهار خوب […]

اشتراک گذاری
17 January 2020
کد مطلب : 50282
ساعتی پیش نشست اردلان زینل زاده از کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم در حوزه گچساران و باشت، در تالار قصر سفید گچساران آغاز شد.

زینل زاده در این همایش گفت: از این حضور گرم و حماسی شما عزیزان تقدیر میکنم ،حضوری که در زمستان گرمی آفریده است‌، امیدواریم تداوم حضور شما عزیزان در آینده ،بهار خوب و نیز طراوت و پیروزی خوبی را در بهار سال نو تجربه کنیم.

وی افزود: ما بر  خلاف سایرین طوفان و یا سونامی نیستیم، طوفان و سونامی یک جریان آب است که خرابی به بار می اورد و در جایگاه ما سونامی جایی ندارد، شما نسیمی هستید که بوی طراوت و بهار را می آورد و در پایان زمستان، بهار نیک و سبز را نوید بخش است.

زینل زاده گفت: اعتقاد ما در سازندگی است و نه تخریب،از بدو شروع این حرکت ما شعار خود را عبور از مسائل و مشکلات و عبور از ناکامی ها و عبور از این معیشت فشل نام نهادیم و خواهان سازندگی هستیم.

کاندیدای انتخابات مجلس گفت: در این دوره حس می کنیم شدت پیدا کرده و بی نظمی ها و نا ارامی هایی که وجود دارد و در جاهایی بلوا نیز می شود و مگر مجلس و وکالت و این ردای وکالت چقدر ارزش دارد که ما فضا را ناآرام کنیم و انطباط اجتماعی مختل شود.

وی افزود: گاهی اوقات بنده خجالت می کشم از این نوع فعالیت سیاسی که غالب دوستان ما اتتخاب کرده اند و خروجی به جز دوئیت و اختلاف نبوده است و موجب اختلاف بین طوایف و قبایل و خانواده ها شده است، به کاندیداهای دور یازدهم توصیه می کنم که این اتهامات در راستای تبلیغات فضای جامعه را ملتهب کرده است لذا بهتر است ارائه برنامه و رویکرد منصفانه را برگزینید.

زینل زاده در ادامه گفت: بنده سابقه اجرایی داریم و نگاه بنده براین است که این نگاه های اصلاح طلبی و اصولگرایی نتوانسته مساله ای را از مسائل ما برطرف کند و این دیدگاه های منفعت طلبانه جایگاهی ندارند.

وی خطاب به شهروندان گچسارانی گفت: آمده ایم به چپ و راست نه بگوییم.امروز برخی مسائل معیشت ما را مختل کرده است و دست پرورده مدیران منفعت طلب چه در حوزه اجرایی و سیاسی مردمان ما را به ستوه اورده است و ما امده ایم برای حذف این نگاه با رویکردی انقلابی که ما را به ساحل امنیت و ارامش سوق دهد، ما آمده ایم به جپ و راست بگوییم که مسائل را درست نکرده اید و آمده ایم تا چپ و راست را چپ و راست کنیم.

زینل زاده گفت: بنده نیامده ام که صرفا خودم را معرفی کنم،امروز درگیر اوضاع و احوالی هستیم که مردمان ما کوچک شمرده می شوند و امده ایم که بگوییم هیچکس کوچک نیست.
وی در ادامه گفت: بنده زاده طایفه عالیشاهی هستم و زینل زاده سیمرغ زاده است، متاسفانه صداها و نداهایی در طول یک ماه اخیر به گوش می رسد که برخی این صدا را که صدای شماست وصدای سیمرغی است که از اراده شماست با جیک جیک گنجشک اشتباه می گیرند و دهن پرکن سیاسیون شده، برخی جامعه ما را با باغ وحش اشتباه گرفته اند، این صدای سیمرغ است که امده بر خرمن ریا آتش بزند، این جیک جیک نیست و صدای سیمرغ زاده ایست که به خرمن خودبزرگ بینی اتش بزند و پایانی باشد بر بی اعتنایی.

زینل زاده تصریح کرد:امیدوارم آمدنمان آغازی باشدکه در ابتدای سال ۹۹شاهد فصل نویی در نوع نگاه به مردم باشیم و حرمت به مردم بگذاریم و مردم را کوچک نشمریم و مردم را ولی نعمت خودمان بدانیم و تفاوتی هم بین کسی قایل نباشیم ؛اینکه عرب ، عجم ، بویراحمد ، باوی ، لر ، قشقایی و …هیچ تفاوتی نداشته باشند و هر آنچه شهروند داریم حق و حقوق مساوی داشته باشند.

وی تصریح کرد:آمده ایم تا آغازی باشیم در تمکین از قانون و برقراری مساوات و نیز اجرای شایسته سالاری و اینکه نخبگان و شایسته گان زمان عبور را در دست بگیرند،مهمتر از همه آمده ایم که بگوییم چیزی برای خودمان نخواسته و نخواهیم خواست و حق همگان در دیدگاه ما یکسان خواهد بود.

این کاندیدای انتخابات مجلس تصریح کرد:در نگاه مقام معظم رهبری ،سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی با مردم صداقت داشتند و با مردم به عدالت رفتار می کردند و امروز این صداقت و عدالت حلقه مفقوده ای است که همه مردم طالب آن هستیم و مردم هم به خوبی نشان دادند که چه کسی خادم واقعی است.

زینل زاده اظهارکرد:سابقه بنده مشخص است و اگر کار نیک و بدی نیز کرده باشم نیز مشخص است و بنده هم باید با مردم صادق و شفاف باشم،امیدوارم در بحث انتخابات عزیزان تفکر و تعقل داشته باشند و خروج از چنین شرایطی نیاز به تلاش و رزمایشی دارد که خیلی از مسائل را اصلاح کند و عبور از این مسائل و مشکلات تنها با اجرای عدالت و شایستگی افراد رخ خواهد داد و امیدواریم ما نیز شایسته این امر بزرگ باشیم.

وی افزود:آرزوی بنده این است که رقابتی چند قطبی داشته باشیم و در رقابت نیز ما کم توان و مستاصل نیستیم و امیدوارم نظر شورای نگهبان به شکلی صورت بگیرد که بتوانیم در عرصه ای مبارزه کنیم که تعدد کاندیداها را داشته باشیم و این هدف پیروزی در بنده و نیز شما عزیزان نیز وجود دارد.

زینل زاده تصریح کرد:ما باید سونامی نباشیم و آبادگر باشیم و نه خراب‌کننده، و ان شالله در پایان شادی و رونق را در این حوزه انتخابیه نیز شاهد باشیم،هرچنداین جلسه در نوع خودش در این شهرستان کم نظیر است و امیدواریم اعتماد سازی شود که به عنوان نمونه و الگو برای مردم باشیم.

این کاندیدای انتخابات مجلس تصریح کرد:از شما عزیزان تقاضای شناخت و انتخاب آگاهانه دارم،انتخابی که متکی باشد بر سوابق،تجارب و نیز مبرا از خود خواهی و تکبر باشد،معتقدم که باید از ناکامی هایی که در عرصه اقتصادی و معیشتی داشته ایم ، عبور کنیم.

وی تصریح کرد:امیدواریم که دوم اسفندماه که شما عزیزان انتخاب می کنید، ان شالله حرکتی نو و فصلی جدید و رویکردی جدید در کلیه امور زندگی مردم این منطقه را شاهد باشیم،بدانید که هرکدام از شما مردم عزیز که پنج نفر را با خودتان همراه کنید ما پیروز واقعی انتخابات خواهیم بود.

تصاویر تکمیلی:

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *