آخرین اخبار
اشتراک گذاری
18 December 2019
کد مطلب : 49566

سخنی با دکتر تاجگردون
سلام آقای تاجگردون .
بدون شک خدمات جنابعالی را در این دو دوره فراموش کردن نشان دهنده بی انصافی هر منتقدی است، بخصوص در دوره اول که دلیلی شد در دوره دوم با اکثریتی قاطع وارد مجلس شوید. اینکه در دوره دوم، هیچ کاندیدای با سابقه ی سیاسی قوی حاضر نشد روبروی جنابعالی به عنوان کاندیدای رقیب قد علم کند بدون شک بدلیل کارکرد شما در دوره اول ورود به مجلس بود، ولی متاسفانه در دوره دوم دست به یک سری اقداماتی زدید که مخالف مشی عدالت محوری بود که در این باب نکاتی را خدمت شما عرض می نمایم
۱. بی توجهی محض به جوانان تحصیل کرده:
براستی تحصیلکرده ها چه محلی از اعراب در تفکرات شما دارند و فغان از تحصیلکرده ای که از تبار و طائفه تان نباشد. در دو نقطه از میهن جوان با مدرک دکتری فلافل فروش دیده ام. یکبار در پایتخت و بار دیگر در حوزه انتخابیه جنابعالی گچساران . جوانی از ایل اصیل قشقایی که کارشناسی ارشد و دکتری فلسفه اش را از دانشگاههای دولتی مشهد و تهران اخذ کرده بود. دکتر عزیز، شما خود تحصیلکرده هستید و حتما می دانید که جوان تحصیلکرده شان اجتماعی اش باعث میشود که نتواند دست به مجیز گویی جنابعالی بزند حتی اگر مجبور شود ولو دست به کارگری بزند
۲.توجه و تمرکز و بها دادن به کم سوادان و شارلاتانها:
آقای تاجگردون، این دسته متاسفانه پرچمداران شما در این شهر شده اند که بدون شک هر ایرانی را یاد کودتاچیان ضد مصدق به سرکردگی شعبان جعفری ها می اندازد. دکتر تاجگردون، عزیز دل برادر، در فضای مجازی طرفداران قداره کشتان را ببینید، یعنی همان کسانی را که به جای تحصیلکردگان بکار گماشته اید که البته همین ها احتمالا در اطراف صندوقهای آرای آینده قرار است برای شما آرا جمع کنند. دکتر عزیز طرفداران سینه چاک شما می گویند این بهترین سیاست دکتر بوده چرا که این قشر به جای دعوا و ناهنجاریهای اجتماعی وبزه سر کار هستند و خانواده تشکیل داده اند. عجب! احتمالا قاضی و دادستان و نیروی انتظامی در مدینه فاضله جنابعالی وظیفه دستگیری تحصیلکردگان را دارند.
۳.فامیل بازی و منت گذاشتن سر مردم:
فامیل بازی جنابعالی در ارکان شهری، استانی و کشوری بنده را بیاد انتصابات عهد قجری و ملوک الطوایفی می اندازد. جدا از اینکه پیمانهای بلادیان تا طرح فرسوده را به عزیز دردانه هایت تقدیم کردی و بعد منتی هم سر مردم این دیار با پروپاگاندای رسانه ای گذاشتی،شمه ای از امپراطوری هزار فامیل جنابعالی را به عرض شما می رسانم. محسن تاجگردون ( عضو هیئت رئیسه پتروشیمی گچساران)، ساسان تاجگردون( معاون وزیر میراث میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری) ،لیلا تاجگردون( معاون مدیر کل محیط زیست استان فارس)، میلاد تاجگردون( مدیر کارخانه گیاهان داروئی)، محمد قائم تاجگردون( مدیر کل فناوری سازمان بنادر و دریانوردی )، مهدی تاجگردون( مدیر نمایندگی بیمه گران و بیمه کنندگان پتروشیمی )، عادل امینی( دبیر کارگروه اشتغال شهرستان گچساران ) . دیگر از فاضل و فاخر امینی، مهدی باشتی، محمد نبی محمدی داماد جنابعالی و… می گذرم، چرا که این خود مقاله ای جدا میطلبد. تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل. اینکه مدارک تحصیلی این حضرات چقدر مرتبط با مدیریت های مربوطه است الله اعلم
۴. سو استفاده از قشقائی:
این دیگر اظهر من الشمس است. فقط موقع انتخابات یادتان می افتد در دامن شیرزنی قشقایی بزرگ شده اید.
بدانید زمانی صولت قشقایی به نمایندگی این ایل غیور در مجلس چهاردهم در فراکسیون عشایر برای دفاع از ایلات ما همچون حق کوچ با حکومت استبدادی چانه میزد ( ایران بین دو انقلاب آبراهامیان صفحه ۲۴۷) و امثال من و شما مدیون قشقایی هستیم و حداقل کار این است که ایلی که دارای چنین پیشینه غنی از ایثار و رشادت هست مورد سو استفاده قدرت قرار نگیرد.
۵.شعائر انتخاباتی با محوریت ناسیونالیستی:
نماینده عزیز هر چه فضای شهر به انتخابات نزدیکتر می شود نوع شعارهای ناسیونالیستی از طرفداران شما بیشتر بگوش می رسد. اگر خودجوش هست نیاز به روانکاوی دارد چرا که بعد از هیتلر این شعارهای نژاد پرستانه فقط در کشورهای آفریقای مرکزی و ترکیه بگوش می رسد و در دوران پست مدرنیسم معنایی ندارد، ولی اگر اتاق فکری در حال بار تولید این شعائر هست ، درِ آن اتاق فکر را باید گِل گرفت. باین نکته توجه کنید که شما وکیل مردم گچساران و باشت بوده اید با تمام روستاها و لهجه ها و ایلات مختلف اعم از باشت و بابویی، بویرگرمسیری، قشقایی، اعراب، بهبهانیها و اقلیتهای دیگر. احتمالا در خانه ملت جنابعالی را بعنوان نماینده گچساران و باشت می شناسند نه طائفه خاص. بخاطر داشته باشید که همه جای ایران سرای من است و در این دوره شعارهای متعفن نژادی فقط باعث کدورت بین اقوام این شهر خواهد شد.
۶. مدیران بله قربان گو.
نماینده محترم جنابعالی انتخاب مدیران شهری را نه بر پایه تخصص و علم بلکه بر اساس میزان بله قربان گو بودن انتخاب کرده ای . خودتان بهتر میدانید زنده باد مخالف من فقط شوی تبلیغاتی بود چرا که نشان داده اید که کوچکترین اعتراض و انتقاد نرم را هم تحمل نمی کنید. نمیدانم چرا رئیس سابق آموزش و پرورش جناب پورالحسینی برداشته شد ولی در جریان باشید ایشان حداقل بالای ۳۰ دانش آموز بی بضاعت را کمک تحصیلی میکرده است.
۷. روسای طوایف اعمال زور و تزویر بر توده.
آیت الله ملک حسینی یکبار در مورد انتخابات یاسوج نکته قابل تاملی را ذکر کردند. ایشان فرمودند: ( نگذارید کسانی به مجلس راه پیدا کنند که قبل انتخابات، بین بزرگان طوائف پول تزریق کنند و این فتح بابی بشود برای آینده که اینکار بویراحمد را به زانو خواهد آورد). دکتر عزیز به استحضار می رسانم این سیاست نابخردانه را به بهترین شکل ممکن در حوزه انتخاباتی خود بخصوص بین طوائف بویر احمد گرمسیری و قشقایی مرتبا تکرار کرده اید. باین ترتیب که جنابعالی بیشتر روسای طوائف این مناطق را به هر نحو تطمیع کرده اید( از بذل و بخشش خودروهای استیجاری در شرکت نفت برای این حضرات تا اشتغال فرزندان آنان ) و اینطور راه ورود به مجلس را هموار کردید. دکتر عزیز روسای طوائفی که متاسفانه تا نوک بینی خود بیشتر را نمی بینند، دلیل حمایت خود از جنابعالی را در طائفه جاده سازی و …‌ برای طائفه شرح میدهند حال آنکه در اصل امتیازات این چنینی و بی حساب و کتاب از شما گرفته اند.متاسفانه توده ی طوائف با ساده دلی مورد سو استفاده شما و روسای طوائف قرار گرفته اند.دکتر عزیز آخرتی هم هست . والله بالله تالله ظلم است که خانواده پنج نفره تحصیلکرده همه بیکار باشند و در نهایت سختی روزگار بگذرانند و فرزندان ریش سفیدان خود شیفته معامله گر ( که همانند همان اعراب خائنی که خاک فلسطین را به یهودیان فروختند) در حال درو کردن موقعیتهای شغلی و معیشتی باشند.
۸.رانتهای پیمانکاری.
نماینده محترم، با تقویت و فربه کردن اقلیتی از پیمانکاران ( نه همه) جامعه ی دو قطبی در شهر ایجاد کرده اید. یک جامعه کاپیتال الیگارشی . جماعتی بی سواد که از قِبَلِ این رانتهای بی حساب و کتاب و مناقصات صوری اکنون ماشینهای آنچنانی سوارند و بر روی زمین در حال خوردن و مکیدن خون کارگرانند.
راستی جنابعالی یک صبح بغل پارک محله لبنان نگاهی بینداز. پیرمرد بالای ۷۰ ساله ای را میبینی که کارگر شهرداری هست براستی در ثروتمندترین شهر جهان کی وقت استراحت وی می باشد.
۹. استفاده تبلیغاتی از خانواده شهدا.
دکتر تاجگردون جنابعالی جزو خانواده سرافراز شهدا هستید و خود جنابعالی هم رزمنده دفاع مقدس که هر ایرانی باید باحترام شما کلاه از سر بردارد‌. ذکر این نکته نیز ضروری است که تمام طوایف این شهر جانباز و شهید دارند و البته بسیاری هم در دفاع مقدس شرکت داشته اند. پس بیاییم هیچ یک از ما ، از این خانواده های معزز برای مطامع دنیوی سو استفاده تبلیغات پروپاگاندایی نکنیم. اینکه شما با تیم تبلیغاتی به دیدن خانواده شهیدی در فلان روستای دور افتاده میروید و در فضای مجازی باز نشر میدهید به نظر این حقیر سو استفاده از این خانواده های معزز هست. براستی مشکلی از مشکلات آنان برطرف کرده اید؟ یکبار هم سری به دو خانواده شهید قائد یوسفی بزنید شاید که مشکلی از آنان باز شود البته بدون تبلیغات سیاسی . باشد که اجری در آخرت نصیب شود.
۱۰.بحث اغتشاشات اخیر گچساران بعد از گرانی بنزین.
دکتر عزیز بعد از گرانی بنزین بسیاری از شهرهای ایران درگیر مسائلی شد که متاسفانه به خشونت هم کشیده شد. ضمن اینکه در حوزه گچساران جوانان ناراضی حداقل یکبار شعار( تاجگردون حیا کن گچساران را رها کن که گویا مسئله دست داشتن جنابعالی را در آن میدیدند) لطف بفرمائید بعنوان وکیل مردم شهر گچساران به لیست دستگیر شدگان نگاهی بیاندازید. اکثریت جوانان دستگیر شده از مناطق بویر گرمسیری و قشقایی بودند. که اگر نبود مدیریت جناب عنبریان معلوم نبود چه فجایعی ببار می آمد. دکتر عزیز اغتشاشگران این شهر از همان مناطقی بوده اند که جنابعالی و الیگارشی شهریتان ناامیدی از آینده را در دل آنها پراکنده اید.
متاسفانه اقدامات جنابعالی در این شهر بر پایه سرمایه داری_ ناسیونالیستی هست و ربطی به اصلاحات و اصولگرایی ندارد . از طرفی اقدامات ناسیونالیستی جنابعالی به مرور روح همشهری بودن مردم گچساران را دچار شکاف کرده و از طرف دیگر به قدرت رساندن و فربه کردن مجیزگویان و کاسه لیسان و ساختن طبقه سرمایه دار ( نه براساس کار بلکه بر اساس رانت) هر چه بیشتر اعتقادات ایمانی مردم را تضعیف کرده است.
کمونیسم به زباله دان تاریخ رفته ولی حواستان باشد با آمدن فقر، دین و ایمان رخت خواهد بست( یکاد الفقر کفره= فقر سبب کفر است)
کاری نکنید که سخن مارکس که می گفت( دیانت داروی مخدری ایست برای طبقه کارگر) زنده شود. و حرف آخر اینکه این انقلاب با خونهای جوانانی که همچون ماه میدرخشیدند آبیاری شده لطف بفرمائید انقلاب رونده را میرا نفرمایید.
با سپاس سالاخانیان.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۷ responses to “سخنی با دکتر تاجگردون”

  1. یک کارگر says:

    درود بر شرفت نویسنده آزاده و بزرگ که عین حقیقت را گفتی و همه هر روز مصادیق آن را میبینیم البته همه حقیقت نیست بیشتر هست از جمله 🅾گرانی و تورم و احتکار و کم فروشی و تقلب در همه چیز خصوصا مواد غذایی که متاسفانه گچساران گرانترین شهر است و فشار مضاعف به مردم و مدیران وگماشتگان و فامیل بازی های مسولان تا کنون نظارت نداشته بلکه همکاری دارند و……..🅾دخالت در کار بقیه شهرستان ها و ناراحت کردن مردم بقیه استان و بده بستان های شخصی به نام منافع شهرستان و جلوگیری از پیشرفت فرزندان گچساران و باشت و نخبه کشی و مدیران قشقایی و….🅾ایجاد تفرقه و دو دسته گی بین طوایف و مردم و اصلاح طلبان و حتی اصولگرایان و تحقیر مردم و زنده کردن تفکرات ارباب رعیتی و افتخار به مباشر خان بودن که موجب رنجش بازماندگان خوانین شد و خود را مبرا دانستند 🅾تغییر بافت کل شرکت نفت و محروم کردن کسانی که تمام عمرشان را برای پیشرفت شرکت نفت تلاش کردند و حالا مایوس و ناامید 🅾رواج دو رویی و دو رنگی و دروغ و چاپلوسی و ناجوانمردی در فضای مجازی و حقیقی گچساران و باشت بدلیل استفاده ابزاری از این ارتباطاط 🅾آلوده کردن فرهنگ و هنر و علم و بهداشت و درمان و فرهنگ اصیل مردم به سیاست و قدرت طلبی و خشونت و تقلب 🅾اسو استفاده از وام ها و اعتبارات کلان در غیر جای خودش و تضعیف اقتصاد و تولید و کسب و کار و پیشرفت سوری و تو خالی🅾فرار از مجلس در هنگام سوال و استیضاح نمایندگان و رییس جمهور 🅾تعداد زیادی از کسانی که از آنها حمایت کردید در سطح ملی و استانی و حتی شهرستان در لیست محکومان قضلیی و اختلاس و ارتشا و حیف و میل اموال عمومی و….. قرار دارند و هزاران مورد دیگر که تک تک مردم شریف گچساران و باشت آنها را میبینند و مطلع هستند به امید پیروزی مردم در این نبرد سرنوشت ساز با تاجگردون

  2. یک کارگر says:

    درود بر شرفت نویسنده آزاده و بزرگ که عین حقیقت را گفتی و همه هر روز مصادیق آن را میبینیم البته همه حقیقت نیست بیشتر هست از جمله 🅾گرانی و تورم و احتکار و کم فروشی و تقلب در همه چیز خصوصا مواد غذایی که متاسفانه گچساران گرانترین شهر است و فشار مضاعف به مردم و مدیران وگماشتگان و فامیل بازی های مسولان تا کنون نظارت نداشته بلکه همکاری دارند و……..🅾دخالت در کار بقیه شهرستان ها و ناراحت کردن مردم بقیه استان و بده بستان های شخصی به نام منافع شهرستان و جلوگیری از پیشرفت فرزندان گچساران و باشت و نخبه کشی وحذف مدیران قشقایی و….🅾ایجاد تفرقه و دو دسته گی بین طوایف و مردم و اصلاح طلبان و حتی اصولگرایان و تحقیر مردم و زنده کردن تفکرات ارباب رعیتی و افتخار به مباشر خان بودن که موجب رنجش بازماندگان خوانین شد و خود را مبرا
    از این همه مشکل ایجاد شده توسط شما دانستند 🅾تغییر بافت انسانی و قومی و اداری کل شرکت نفت و محروم کردن کسانی که تمام عمرشان را برای پیشرفت شرکت نفت تلاش کردند و حالا مایوس و ناامید از آینده 🅾رواج دو رویی و دو رنگی و دروغ و چاپلوسی و ناجوانمردی در فضای مجازی و حقیقی گچساران و باشت بدلیل استفاده ابزاری از این ارتباطات 🅾آلوده کردن فرهنگ و هنر و علم و بهداشت و درمان و فرهنگ اصیل مردم به سیاست و قدرت طلبی و خشونت و تقلب و رانت 🅾اسو استفاده از وام ها و اعتبارات کلان در غیر جای خودش و تضعیف اقتصاد و تولید و کسب و کار و و تبلیغ پیشرفت سوری و تو خالی🅾فرار از مجلس در هنگام سوال و استیضاح نمایندگان و رییس جمهور 🅾تعداد زیادی از کسانی که از آنها حمایت کردید در سطح ملی و استانی و حتی شهرستان در لیست محکومان قضلیی و اختلاس و ارتشا و حیف و میل اموال عمومی و….. قرار دارند و هزاران مورد دیگر که تک تک مردم شریف گچساران و باشت آنها را میبینند و مطلع هستند به امید پیروزی مردم در این نبرد سرنوشت ساز با تاجگردون

  3. دوست says:

    تمام مطالب عرض شده واقعیت این روزای شهر ماست

  4. مهجو says:

    سیطهله من کمرم بزنه کلام کلامش گپ حقه

  5. باشت says:

    بجز بند ۱۰ با بقیش موافقم . اعتراضات فقط مختص قشقایی و بویراحمد نبود

  6. Anonymous says:

    درود و سپاس از وارتان عزیز
    خیلی زیبا و متین فرمودین

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *