آخرین اخبار
اشتراک گذاری
28 November 2019
کد مطلب : 48766

سیاست خود دنیای پیچیده ایست و افراد فعال در این حوزه نیز بالتبع مشمول این خلق و خو می شوند .
غلامرضا تاجگردون نیز مستثنا از این قاعده نیست ، مردی که در محافل به خاطر رفتارهای غیرشفاف سیاسی اش حتی در میان همفکرانش مورد انتقاد جدیست . تاجگردون که عادت دیرینه ای به این مساله دارد که متناسب با مخاطبین حاضر در پای تریبونش همواره به دنبال تحریک احساسات آنها در زمینه های مختلف می باشد ، در جدیدترین اظهارنظرش در همایش یکی از طوایف بیان داشته است که :
( من به جرات عرض می کنم که در جمع شما حداقل ۳۰ نفر را به چشم بگویم که از میانگین تراز فعلی نمایندگی فعلی مجلس بالاترند )
این اظهارنظر جالب را می بایست در کنار اظهارات متناقض چندوقت پیش جناب تاجگردون قرار داد :
( من خیلی متوسل بودم که کسی را پیدا کنم و فرمان را به دست او بدهم و با او همکاری کنم که بتواند خوب خدمت کند و این مسیر را ادامه دهد و تا دو ماه پیش تصمیمم بر نیامدن بود )

به نظر میرسد توجه به پیشینه ای که از تاجگردون سراغ داریم و انتقاداتی که از وی در جامعه مطرح می شود این تناقض گویی وی یادآور ( مثل دم خروس و قسم حضرت عباس ) است .
بی تردید یکی از انتقاداتی که از تاجگردون می شود بستن فضای رشد فرزندان این دیار است که در ماههای اخیر در رسانه ها نیز مباحثی در این خصوص مطرح شد ، چرا که هنوز افکار عمومی نتوانسته است پاسخ مناسبی در خصوص چرایی جلوگیری از انتصاب یکی از فرزندان باشت در سمت معاونت وزارت نفت و انرژی دریافت نماید !
امری که بی شک جعبه سیاه آن روزی رمزگشایی خواهد شد و مردم از خیلی از موضوعات آگاه خواهند شد .
اما سوالی که مطرح می شود این است چرا جناب تاجگردون از سرمایه انسانی این ۳۰ نفر و خیلیهای دیگر که در شهرستان گچساران و باشت با هر گویش و زبان و طایفه و … تاکنون بهره نبرده است و به یک دفعه و آن هم نزدیک به انتخابات متوجه وجود این پتانسیل شده است ، در حالی که به کارگیری مدیران ضعیف در این هشت سال تبدیل به یکی از نقاط اشتراک تمامی منتقدان ایشان شده است .
به نظر می رسد این دفعه ( دم خروس ) زیادی بیرون زده است و این حرفهایی که فقط تاریخ مصرف انتخاباتی دارد با این چالش مواجه است که چرا در این هشت سال این ۳۰ نفر و مابقی افراد شایسته را نادیده انگاشته شده اند؟!

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۲ responses to “تناقض گویی های تاجگردون/دم خروس هایی که یک به یک بیرون می زند”

  1. صد رحمت به ماکیاول says:

    یکی از اصول ماکیاول این بود که دو رنگی قساوت حسادت و طمع و فریبکاری کن ولی برعکسش برای مردم خود را آدم خوبی نشان بده

  2. گچسارانی says:

    خیلی جالب است در این جلسه فرمودند خیالتان راحت رد صلاحیت نخواهم شد.این جمله اش آدم را یاد جمله میرحسین موسوی درسال ۸۸ می اندازه که هنوز رای گیری شروع نشده بود گفتند من قبولم و اون بلا را سر مملکت آوردند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *