آخرین اخبار
اشتراک گذاری
11 November 2019
کد مطلب : 48012

محسن حاجی‌میرزایی درباره آخرین وضعیت طرح رتبه‌بندی معلمان اظهار‌ کرد: موضوع رتبه‌بندی از موضوعاتی است که بسیار از سوی همکاران بنده پیگیری می‌شود و از روز آغاز مسئولیتم یکی از اولویت‌هایم حل مسئله رتبه‌بندی معلمان بود.

وی درباره تأمین اعتبار رتبه‌بندی معلمان افزود: اعتبار ۲ هزار میلیارد تومانی آن پیش‌بینی شده و در سازمان است به محض اینکه آئین‌نامه اجرایی به تصویب هیئت وزیران برسد که امیدواریم طی یک یا دو هفته آینده این کار انجام شود،  اجرا خواهد شد.

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: آئین‌نامه رتبه‌بندی توسط وزارت آموزش‌وپرورش پیشنهاد شد و چندین‌بار در کمیسیون اجتماعی دولت رفته و برگشته و ایرادات آن رفع شده است، بنده سه جلسه در این کمیسیون شرکت کردم و مباحث را آنجا به نتیجه رسانیدم هم‌اکنون کار در کمیسیون اجتماعی دولت تمام شده و می‌تواند در دستور کار دولت قرار بگیرد و با قول مساعد دولت امیدوارم به سرعت در دستور کار قرار گرفته و اجرا شود.

حاجی‌میرزایی ادامه‌ داد: در طرح رتبه‌بندی فرهنگیان در ۵ رتبه تقسیم می‌شوند و متناسب با مدرک تحصیلی، سابقه، صلاحیت تخصصی و حرفه‌ای در این رتبه‌ها قرار می‌گیرند، انتقال از یک رتبه به رتبه بعدی شرایطی دارد که در آئین‌نامه مشخص است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *