آخرین اخبار
اشتراک گذاری
07 November 2019
کد مطلب : 47665

یک منبع نزدیک به نماینده ادوار حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ گفت: سید حاجی محمد موحد بطور قطع در رقابتهای انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس مجلس شورای اسلامی حضور خواهد داشت.
سریر دولت از دوستان و همراهان سیاسی  سیدحاجی محمد موحد با اعلام این خبر گفت: در اینکه ایشان در این دوره از رقابتهای حضور خواهند داشت شکی نیست .

وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال حضور مجدد  سید حاجی محمد موحد بعنوان کاندیدا در حوزه انتخابیه ای غیر از کهگیلویه بزرگ وجود خواهد داشت گفت: جمعبندی اقشار مختلف مردم و جریانهای مختلف سیاسی،اجتماعی بر این است که آقای سید محمد موحد صرفا در حوزه  انتخابیه کهگیلویه بزرگ کاندیدا شوند و بزودی ساز و کارها و هماهنگی لازم در این خصوص معمول  و از طریق رسانه ها به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

بر اساس این گزارش ،سید حاجی محمد موحد، زادهٔ شهرستان  کهگیلویه،  از روحانیان مشهور و مردمی است که  سابقه حضور طولانی در قوه قضائیه را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

حجه الاسلام سید حاجی محمد موحد  در دورهٔ چهارم، دورهٔ پنجم، دورهٔ ششم و دورهٔ هفتم مجلس شورای اسلامی بعنوان نماینده مردم حوزه انتخابیه کهکیلویه بزرگ ( شامل چهار شهرستان فعلی چرام،کهگیلویه ، بهمئی و لنده ) وگچساران وباشت ،  واز استان کهگیلویه و بویراحمد، در مجلس حضور داشت.

سید حاجی محمد موحد همچنین در دورهٔ هشتم مجلس شورای اسلامی بعنوان نمایندهٔ بهبهان از استان خوزستان در مجلس حضور داشت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *