آخرین اخبار
اشتراک گذاری
07 November 2019
کد مطلب : 47649

با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده نوزدهمین «نمایشگاه بزرگ کتاب»، دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها و سمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال به طور همزمان ۱۸ تا ۲۳ آبان ماه در مصلی امام خمینی(ره) یاسوج برپا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه ۱۲۵ غرفه دایر می‌شود، عنوان کرد: در نمایشگاه کتاب امسال ۱۷۰ ناشر حضور دارد که از این تعداد ۵ ناشر و کتابفروشی بومی هستند.

خردمند ابراز کرد: پنج کتاب‌فروشی نیز به سیستم نمایشگاه وصل بوده که امکان فروش در محل و استفاده از بن کارت را داشته باشند و در مجموع محصولات این نمایشگاه با ۳۰ تا ۴۰ درصد تخفیف فروش می‌شوند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در زمینه تعداد برگزاری نمایشگاه کتاب جزو سه استان برتر کشور هستیم، ادامه داد: بن خرید کتاب در بانک مستقر در نمایشگاه فروش می‌شود.

خردمند خاطرنشان کرد: در حاشیه برپایی این نمایشگاه برنامه‌های دیگری شامل محفل انس با قران، شاهنامه خوانی، رونمایی و نقد کتاب، نقاشی و طراحی کودکان پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: برای این نمایشگاه مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب در نظر گرفته‌شده که از طریق شعبه بانک عامل مستقر در نمایشگاه بین بازدیدکنندگان توزیع می‌شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *