آخرین اخبار
اشتراک گذاری
03 November 2019
کد مطلب : 47349

یدالله مرادی  اظهار کرد: حضور مردم ایران در تمامی راهپیمایی‌ها بیانگر این است که همواره برای حفظ نظام ایستاده‌اند و با هوشیاری کامل در مواقع حساس از نظام و انقلاب دفاع می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران افزود: روزهایی در تاریخ انقلاب اسلامی از برجستگی و عظمت خاصی برخوردارند که در فرآیند شکل گیری و استمرار و ثبات این تحول شگرف نقش اساسی دارند که در این بین ۱۳ آبان‌ماه یکی از بزرگترین و مهمترین روزهای تاریخ است.

وی ادامه داد: در شرایط حاضر که کشور ما مورد بی‌رحمانه‌ترین تحریم‌های استکباری واقع شده و مردم به تبعیت از رهبری نظام و در راستای تداوم آرمان‌های انقلاب همگام و هماهنگ مقاومت و بصیرت را برای عبور سرافرازانه از این مرحله انتخاب نموده‌اند گرامیداشت ۱۳ آبانها بیش از همیشه یک وظیفه است.

مرادی ابراز کرد: در این روز با حضور خود و همراه با فرهنگیان آگاه ،دانش آموزان و نیروهای انقلابی در راهپیمایی تجدید عهدی دیگر با مجاهدان مبارزه با استکبار جهانی و هماهنگ با سراسر کشور مشارکت نماییم.

وی عنوان کرد: یوم الله ۱۳ آبان یک واقعه و روز مهم در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی است که در آن ریشه استکبار جهانی برای همیشه در ایران برچیده شد.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران اذعان کرد: همزمان با سراسر کشور راهپمیایی ملی روز مبارزه با استکبار جهانی در گچساران روز دوشنبه  ۱۳ آبان ماه راس ساعت ۱۰  از محل مسجد شهیدان گچساران به سمت روگذر و تجمع در  گلزار شهدای گمنام انجام خواهد گرفت.

مرادی خاطرنشان کرد: سخنران ویژه روز ۱۳ آبان ماه شهرستان گچساران دکترحکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان خواهد بود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *