آخرین اخبار
اشتراک گذاری
27 October 2019
کد مطلب : 46849

 

غلامرضا تاجگردون از حدود دوران دانشجویی تا به امروز اغلب در کلانشهرها و پایتخت زندگی کرده است.تحصیلات دانشگاهی خود را تا مقطع ارشد در یکی از دانشگاه های تهران گذرانده ،سالها در دولت و مجلس در جایگاه های قابل قبولی بوده و با چهره های ملی زیادی برخورد داشته و دارد.

مشاهده می کنیم چنین فردی وقتی به گچساران و باشت می آید از ادبیات عجیب استفاده می کند، میرشکار،برنو و …

تاجگردون با زیرکی تمام از این ادبیات برای بهره برداری انتخاباتی و سیاسی استفاده می کند.او در ته ان ادبیات دیگری دارد اما اینجا برای به وجد آوردن و لرکه سر دادن برخی حامیانش از عباراتی کوچه بازاری استفاده می کند.

او چهار سال پیش عبارت میرشکار را انتخاب و بولد کرد و حقیقتا که نه شکارچی قابلی بود و نه شکاری برای گچساران و باشت جز تبعیض و بی عدالتی آورد.

جوانان فهیم گچساران و باشت،جوانان فرهیخته و دانشگاهی،جوانان خسته از بی عدالتی آیا پایان این دروغ به سر نیامده؟؟

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۴ responses to “پایانی بر واژه سازی های تصنعی تاجگردون!”

  1. محمد says:

    درود بر تاجگردون بزرگ

  2. Anonymous says:

    ازچه میگویم……

  3. یزدان دویت says:

    احسنت ودرود بر این تحلیل بجا حاج دهراب پور از جمله انسانهای پا‌کدست وپاک سرشت ومدیر ومدبر ومومن متعهد به نظام وانقلاب بوده وهست همیشه مدافع مظلوم در برابر ظالمان بوده اند وفردی است رک ورک گو که تاریخ استان گواه مبارزات انقلابی ایشان بوده ودائم حرف حق را میزند۰حتی اگه به ضررش تمام شود شایسته نیست این مرد بزرگ انقلابی را برچسب همراهی با خوانین به ایشان چسباند۰

  4. آنچه‌ میبینیم says:

    بله در تهران و مجلس و اتاق فکر و برنامه و بودجه با عدد و رقم و حساب و کتاب است به گچساران و روستا ها که میرسه حرف از تیر و تفنگ و خان و قومیتگریی و این حرفا میزنه جا هایی که تیرش خطا نمیره زدن جوانان بی کار و مردم بی پارتی و مومنین و عدالت خواهان و دموکراسی و بقیه اقوام و غیر باوی های ساکنان اصلی و قدیمی شهر و ولایتمداران پیرو راستین امام و رهبری و حتی اصلاح طلبان قدیمی و حقیقی و… تیرش خطا نمیره اما گرانی و بیکاری و فقر و پارتی بازی و فامیل بازی و قوم گرایی و پول پرستی و خریدن رای و تضعیف بقیه نامزد های انتخابات و ظلم و خشونت ونا امنی و……. را نمیتواند بزند و اصلا نمی خواهد بزند

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *