آخرین اخبار
اشتراک گذاری
25 October 2019
کد مطلب : 46691

چند ماهی بود که بحث کاندیدا توری تاجگردون از حوزه انتخابیه شیراز در محافل ها بصورت غیر رسمی مطرح می شد،تا اینکه خود او در نشست با هواداران خود در روستای خیرآباد از پشت تریبون این موضوع را تکذیب کرد. برا اساس خبر های بدست آمده موضوع قصد کاندیدا شدن تاجگردون از حوزه شیراز صحت داشته و ایشان رایزنی هایی هم در این رابطه انجام می دهد.بر خلاف آنکه تاجگردون گفته بود که می خواهد از شهر خودش در انتخابات شرکت نماید اما با توجه به تمایلش به کاندیداتوری از حوزه ی شیراز در تلاش بوده که با رایزنی هایی مطمئن شود که در لیست اصلاح طلبان این حوزه قرار می گیرد،که این موضوع با نظر منفی موسوی لاری نماینده شورای اصلاح طلبان کشور در استان فارس و اعضاء شورای هماهنگی اصلاح طلبان شهرستان شیراز مواجهه می شود.طبق همین خبر،به نظر می رسد که نظر این شورا روی مهندس افشانی استاندار اسبق فارس بوده است.
با کنار هم قرار دادن این اتفاقات ،تغییر و تحولات در ریاست برنامه و بودجه استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد و رفتن نوروزی به فارس بی ارتباط با کاندیدا توری تاجگردون در شیراز نبوده است.

به نظر می رسد با نا امید شدن تاجگردون از کاندیدا توری در حوزه ی شیراز این تغییر و تحولات در برنامه و بودجه هم متوقف شده است.
تاجگردون برای پایان دادن به حرف و حدیث ها در گچساران مجبور شد بصورت رسمی کاندیدا توری خود را در شیراز تکذیب کند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *