آخرین اخبار
اشتراک گذاری
23 September 2019
کد مطلب : 45776

خروج غیرمنتظره ی  جعفر گوهرگانی، گمانه زنی های فراوانی در فضای سیاسی و رسانه ای استان مبنی بر احتمال رفتن اجباری وی ایجاد کرده است.

خبر خداحافظی جعفرگوهرگانی از معاونت اقتصادی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد، ناگهانی وغافلگیرکننده بود، ازاین رو که هیچ نشانه ای ازاین اتفاق در محافل سیاسی ، رسانه ای و اداری استان مشاهده نمی شد.

واکاوی این انتصاب پرسر و صدا در فضای پر تنش آن روز و پس از صدور حکم محکومیت قضایی جعفر گوهرگانی، به نظر می رسید معاونت اقتصادی روزهای آرامی را تجربه نکند، ولی برعکس در آن برهه هیچ اتفاقی نیفتاد، چون این انتصاب محصول رفاقت استاندار احمدی و غلامرضا تاجگردون بود.

اما اینک با خروج غیرمنتظره ی ایشان گمانه زنی های فراوانی در فضای سیاسی و رسانه ای استان مبنی بر احتمال رفتن اجباری وی افزایش یافته است.

 برخی براین گمانند حاشیه های قبلیدامن این مدیر را گرفته واحکام و اجبار بیرونی، علت این رخداد گردیده است.

  برخی دیگر، رابطه شکراب نماینده حامی وی و استاندار استان را ، علت این غزل نابهنگام خداحافظی می دانند.

برخی دیگر خستگی و اختیارات محدود و دخالت های طولی وعرضی مقامات استان وعدم کارایی ایشان را، علت این مهم می دانند .

عده ای نیز بر این باورند، با توجه به زمزمه های عبور از تاج گردون در بین اصلاح طلبان گچساران و باشت و احتمال گرایش گوهرگانی به مخالفین نماینده فعلی، این اتفاق با چراغ سبز غلامرضا تاج گردون، همراه بوده است.

برخی نیز معتقدند با ادامه ماموریت ایشان به استانداری موافقت نشده ، البته این در حالیست که طبق شنیده ها ماموریت گوهرگانی تا آبان ماه  سال جاری بوده است.

از سوی دیگر انتصاب حشمت اله صمیمی دوست، از وابستگان استاندار اسبق«خادمی» و دوست و همراه گوهرگانی به عنوان سرپرست، بر پیچیدگی این معما افزوده است.، اگرچه طبق قاعده معمول کمتر سرپرستی حکم قطعی مدیریت گرفته است.

بنابراین با توجه به حجم شایعات و حرف و حدیث های متضاد، هرچه که بوده و باشد، لازم بود یک اطلاع رسانی شفاف صورت  پذیرد،به یقین در نبود روابط عمومی حداقلی ، لازم بود دلایل متقن و روشن، برای رفع ابهام و اضطرار این عزل و نصب ها، از سوی مقامات ارشد سیاسی استان، در تبیین قضایا و روشن شدن اذهان وافکار عمومی آن هم در آستانه برگزاری انتخابات و شعار محوری استاندار استان، مبنی بر احترام متقابل قوا و تفکیک محترمانه وظایف، ارایه گردد که این حق ابتدایی شهروندان این استان می باشد.تابش

این مطلب بدون برچسب می باشد.

One response to “استعفا یا عزل؟!”

  1. مردم says:

    هر جا غایله و بحران یا مفسده یا تداخل وظایف یا تبانی در عزل و نصب و تضییع حقوق مردم یا بی خبر نگه داشتن مردم و………………. وجود دارد سر نخ همه رشته ها میرسد به آقای هزار دستان و فامیل و اطرافیانش اف بر ما که با رای خودمان این چنین هزار دستان هزار چهره و مرموز و منزوی کننده مردم و فعالان سیاسی پاکدست را در راس قدرت قرار دادیم مردم گچساران از خواب غفلت و بی خبری به پا خیزید و مانند توابین اشتباه ویران کننده خود را جبران کنید و انسانی عادل و مومن و مردم دوست و منصف و فاقد قوم گرایی و پنهان کاری را برای گچساران انتخاب کنیم

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *