آخرین اخبار
اشتراک گذاری
19 September 2019
کد مطلب : 45645

بازیکنان فوتبال نوجوانان سپاهان دهدشت که بخاطر مبلغ ۸۰ هزار تومان ورودی از مسابقات لیگ شهرستان توسط هیئت فوتبال کهگیلویه حذف شدند با حضور در فرمانداری خواستار برقراری عدالت شدند.

باشگاه سپاهان دهدشت باارسال این متن گفتند؛ چند روز پیش تیم فوتبال نوجوانان سپاهان دهدشت به مربیگری موسی خدامی که قرار بود اولین بازی خود را مقابل استقلال دهدشت برگزار کند.

درحالی که ناظر بازی آقای روح الله اخوان،ناظر داوری سعید محمدی و داور مسابقه آقای بهروز محمدی و یکی از. کمکهای ایشان ابوذر سعیدیان که اومدند وسط زمین بازی را برگزار کنند و هر دو تیم آماده بازی بودند ولی آقای روح الله اخوان بازی را بخاطر ۸۰ هزار تومان نگذاشت که برگزار کنند.

در صورتی که از مبلغ ۲۰۰ هزار تومان ورودی ۱۲۰هزار تومان بهش داده بودیم و مربی تیم جناب آقای موسی خدامی از کارت خانواده اش بقیه پول را به آقای اخوان داد ولی از روی لجبازی اجازه بازی را نداد( حتی مسئول چمن آقای سید خداداد نروژ شاهد بود)این در حالی است که کلیه کارت بازی بازیکنان سپاهان صادر شده و در دست مربی تیم بود.

گفتند که قبل از اولین بازی باید ورودی پرداخت بشه که پرداخت کردیم.حتی بعضی از تیمها بازی دوم ورودی رو پرداخت کردند چطور بقیه تیمها ورودی خودشان را در بازیهای بعدیش دادن ولی موقعمن که شد قانون اجراشد؟حالا چرا مثلا تیمهایی که یک هفته بازیهاش زودتر از نوجوانان سپاهان بود و ورودی تیمشان را بازی دوم تسویه کردند چرا اون تیمهارو حذف نکردید.

کشاورز با انتقاد شدید از هیئت فوتبال گفت؛ آقای هیئت فوتبالی که دم از قانون و مقررات میزنیدچرا تیم داران برای هیئت فوتبال تصمیم میگیرند؟چرا کمیته انظباطی دهدشت مشخص نیست و اگر مشخصه چرا مربی و مدیر عامل رو احضار نمیکنند که حرف هایشان رو بشنوند و از حق خود و بچه ها دفاع کنند.

یعنی این بچه های کوچولو ارزش ۸۰ هزار تومان را نداشتند؟بچه هایی که ۴ ماه تا ۵ ماه توی این هوای گرم هفته ای ۶ روز تمرین کردند و از جاهای دوردست مثل دیشموک، قلعه رئیسی، سرفاریاب و چرام و غیره میان تمرین،باید حذف بشن و سرشان را ببریدبچه های که انتظارشان بازی کردن است و شوق و ذوقشان،یعنی این خوشی رو میخواهید ازشون بگیرید؟باید چه جوابی به خانواده هایشان داد؟

همین تیم نوجوانان سپاهان دهدشت بود که چند هفته پیش همراه تیم نوجوانان نفت و گاز گچساران به لیگ کشور صعود کردند.باتوجه به اینکه اعتراض خود را به هیئت فوتبال استان در قالب نامه نگاری انجام دادیم و هنوز جوابی دریافت نکردیم، قانونا باید ادامه بازیها تا صدور رای نگه داشته بشن.به فکر بچه های معصوم باشید تا رقابتی سالم ودر شان شهر و استان داشته باشیم و روحیه این آینده سازان خورد نشه واون روحیه جوانمردی حفظ بشه.از مسئولین محترم و هیئت فوتبال خواهشمندیم باتوجه به اعتراض و نامه نگاری که به استان زدیم و هنوز جواب نامه ای رو دریافت نکردیم، ادامه مسابقات نگه داشته بشن تا صدور رای، واز از شما ها خواهشمندیم که تیم در مسابقات شرکت داده شود.

کادرفنی این تیم به فرماندار پناه بردند حال سرنوشت نوجوانان این شهرستان در گرو تدبیر فرماندار کهگیلویه است که نسبت به رفع این مشکل اقدام کند واجازه ندهد که آینده این نوجوانان خراب شود.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *