آخرین اخبار
اشتراک گذاری
07 September 2019
کد مطلب : 45469

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری به انتشار گسترده کلیپ عقدموقت دختر و چسر جوان شهرستان بهمئی واکنش نشان داد.

 

” آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی ” در اولین نشست هم اندیشی فعالان فضای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن کتابخانه مرکزی یاسوچ با اشاره به انتشار گسترده کلیپ عقدموقت دختر و پسر جوان شهرستان بهمئی این استان در فضای مجازی، اظهارداشت: به آبروی مسلمانان، طایفه، شهرستان و استان با کار غیراخلاقی آسیب وارد کردند چرا که انتشار چنین مطالبی علاوه بر اینکه به جامعه آسیب می‌رساند و از لحاظ دینی هم گناه محسوب می‌شود.
وی گفت: انتشار و تکثیر مطالب نادرست در ساده کردن گناه در جامعه و فضای مجازی نقش مهمی دارد و باید با این گونه رفتارهای ناشایست مقابله کرد.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود بدون اشاره به نامی، ادامه داد: برخی به نام عدالت و مبارزه با فساد با خبرها معامله می‌کنند که این کار زشت‌ترین نوع معامله است.
آیت الله ملک حسینی از عملکرد این سایت ها بشدت انتقاد و خاطرنشان کرد: به دنبال شهرت و یا افزایش اعضاء در فضای مجازی نباشید بلکه باید به محتوا و تحلیل خبر و اثرات انتشار یک خبر توجه کرد.
وی گفت:  نباید در برخورد با گناه و جرائم بین فضای مجازی و حقیقی تبعیض قائل شد.
نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری افزود: فضای مجازی به لحاظ خبر رسانی و اطلاع رسانی هم می‌تواند ویرانگر باشد هم اصلاحگر و هم می‌تواند به اجتماع آسیب برساند و هم می‌تواند از جامعه دفاع کند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *