آخرین اخبار
اشتراک گذاری
25 August 2019
کد مطلب : 45149

 

بر اساس اطلاعیه دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، تکریم و معارفه رئیس سابق و جدید دستگاه قضا در روز پنجشنبه انجام می شود.

خط و نشان کشیدن برای رئیس جدید دستگاه قضا با فضا سازی در پوشش انحرافی از گفتمان انقلابی آیت الله رئیسی به منظور تغییر نگاه دکتر نگین تاجی آغاز گردیده است!
آمار سازی، اشکال تراشی و شایعات واهی بدون دغدغه اجرای عدالت در فضای مجازی با سمت و سوی “تغییر رویکرد” کلید خورده است تا بلکه حاشیه امنی برای مجرمین یقه سفید خویشاوندسالار و جناح ها و غیر ذالک دست و پا شود.

به واقع، گفتمان رئیسی همان گفتمان انقلاب است و نباید و نشاید که برداشت منفیِ حاشیه امن و رافت غیر اسلامی شکل بگیرد و به افکار عمومی تزریق شود، زیرا رئیسی با اقتدار و صلابت نشان داد که در دفاع از حقوق عامه مردم ،حتی با نماینده مجلس و مصونیت خاص آن هم تعارف ندارد.
وی در رفتار عملی و عینی نشان داد که هیچ خط قرمزی قائل نیست و فقط قانون را فصل الخطاب می داند.

نشاطی که رئیسی با اعمال اشد مجازات مجرمان خاص و یقه سفید به پیکر بی رمق جامعه بخشیده اند، موج امید آفریده است، چرا که مردم، زخمی زخم پدیده نورچشمی ها و نکبت زاده ها با رافت های بی جا بوده اند!
به یقین،سرعت و شدت عمل رئیسی الگویی رفتاری برای همه دست اندرکاران امر قضاست و رئیس جدید نیز آن را دستوری قانونی خواهد دانست و عمل می نماید.
استقلال دستگاه قضا نباید در خلال لع لع سیاست بازان قومی و سیاسی تخدیش و تخریب گردد که خلاف مشی و منش رئیسی و نیز ماهیت نظام اسلامی است.

رئیس انقلابی قوه قضائیه نشان داد که از جنس شهید بهشتی است و دیواری که کشیده، تغییری از نوع همان دیوار بی اعتمادی با قبیله مجرمین یقه سفید است با همه پشتوانه های محسوس و نامحسوس در درون و برون این قوه که حتی به اخراج قضاتی چند منجر شده و می رود که بساط نامعجون سایر مدعیان قانونگذاری و سایپا و ایران خودرو و وزیر و وکیل را نیز بگیرد.
بی تردید این همان مدل تمدن سازی و اجرای گام دوم انقلاب برای ظهور منجی عالم است که چتر عدالت را بر سر همه می گستراند.
رئیس جدید به واقع واقف است که سکانداری و هدایت مجموعه دستگاه قضایی را در ذیل مدیریت چنین شخصیتی ممتاز بعهده گرفته که با هر نوع کج اندیشی زاویه دارد و نه محدویت بلکه مشوق هایی برای افشا کنندگان خائنین به ملت در سیاست گذاری خود لحاظ نموده است و از اینرو به عنوان صلاحیت و توانمندی ظرفیت های بومی مورد حمایت رسانه ها قرار می گیرد، مادام که در خط اصیل عدالت و گفتمان مافوق باشد.

سلامت نفس، امانتداری و بسط عدالت که از اصول اعتقادی و رسالت انبیاء و اولیاء الهی بوده، در تفویض چنین مسئولیت هایی به عنوان یک اصل بدیهی حتماً مد نظر واقع شده که الحمدالله در فرآیند ارزیابی به این افتخار نائل گشته است ولی در استانی با ساختار سیاسی خاص و بافت عشیره ای به مراقبت شدید در محضر مردم و خدای خود نیازمند است و بطور قطع واقف است هر گونه لغزش بمنزله ضعف و ناکارآمدی نیروهای بومی مضبوط خواهد شد و محرومیت هایی را برای منابع انسانی شایسته در پی خواهد داشت.

نظم و نظام عالم هستی به عدل الهی وابسته است و قوام و دوام دستگاه عدلیه نیز به تجلی عدالت معطوف است.
جابجایی و تغییر در سیستم اداری امری طبیعی است و بی تردید، عملکرد و سوابق قضات شریف در ارتقاء یا تنزل بی تاثیر نیست.
عده ای در بازی با الفاظ و تفسیر و تغییر واژه های زیبا، مترصد مصادره به مطلوب ریاست جدید هستند که عدول از ریل عدالت و قرار گرفتن در دام سالوس صفتانی که به تعبیر شهید لاجوردی منافقینی به مراتب بدتر از منافقین خلق اند، خطرناک تر است و باید مراقب این عده باشند.

سختی قضاوت بحدی است که قرآن کریم با عبارت ” شنئان القوم” رعایت انصاف و عدالت را حتی برای دشمنان محفوظ داشته است.
همه ما مامور به حفظ روحیه امید و تقویت هستیم نه تضعیف ولی شاقول مردم پرهیز از نگاه سطحی قومی، قبیله ای، جناحی و اقتدار در اجرای قانون است که توصیه ولایی رهبری و امام در اصالت و اولویت “حفظ نظام از اوجب واجبات است” ملاک و عیار قضاوت خواهد گشت.
به امید توفیق در اجرای عدالت

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *