آخرین اخبار
اشتراک گذاری
24 August 2019
کد مطلب : 45094
امام جمعه باشت با اشاره از وضع آشفته بازار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به استاندار استان گفت که با مصاحبه مشکلات حل نمی شود.
 حجت الاسلام عبودی افزود: هفته دولت فرصتی است تا خدمات انجام شده توسط دولت به مردم اطلاع رسانی شود.
وی از مسئولان خواست تا مشکلات مردم را مدیریت کنند و به صورت ویژه از استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای اداره بازار و مصاحبه چند روز قبل در مورد مهلت به مدیران درمورد بازار و گرانفروشی تشکر و قدردانی کرد.
وی خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با مصاحبه مشکل برطرف نخواهد شد بلکه باید عمل شود زیرا مسئولان مربوطه در سازمان صنعت و معدن استان کهگیلویه و بویراحمد باید تغییر کنند چون سالهاست که این مشکلات پابرجا است.
وی گفت: برخورد و تغییر با مدیران نالایق خواسته بحق مردم از استاندار است و مردم امیدوارند در هفته دولت این عیدی را از استاندارشان دریافت کنند.
امام جمعه باشت افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار با هیات دولت فرمودند؛ «دو سال دیگر از عمر دولت باقی مانده و این زمان کمی نیست و وقت زیادی برای رفع مشکلات مردم هست و دولتمردان به سمت حواشی نروند وحاشیه ایجاد نکنند و مشکلات را اولویت بندی و رفع کنند و اولویت هم بهبود اقتصاد وفرهنگ کشور است.»
خطیب جمعه باشت گفت: در بحث بیکاری باید به تولید کمک شود و رهبر معظم انقلاب در این زمینه فرمودند «تولیدکنندگان باید هفت خان رستم را رد کنند تا بتوانند سرمایه گذاری کنند و این گیر و دارهای اداری و کاغذ بازی مردم و تولید کننده با مشکل مواجه می‌کند.»
وی در مورد فرهنگ گفت: فرهنگ باید برای مسئولین ما به یک باور تبدیل شود و بعضی مواقع مسئولان رده بالای کشور اصل را رها کرده‌اند و به دنبال فرع هستند.
حجت الاسلام عبودی عنوان کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید قیمت لباس، کتاب و لوازم التحریر بی رویه گران شده است باید وضعیت اقتصادی مردم مورد توجه قرار گیرد و با این گران فروشی برخورد شود.
امام جمعه باشت گفت: با افتخار باید بگویم و باید بنازیم و خوشحال باشیم که دستگاه قضایی کشور فضای انقلابی پیداکرده وجان تازه گرفته است وهمه خوشحال باشند که آیت الله رئیسی آمد و سکان این مجموعه را به دست گرفت.
وی افزود: همه جناحها حتی آنهایی که اختلاف تفکر سلیقه‌ای با رئیس قوه قضاییه هم داشتند خوشحال هستند، باید هم همین طور باشد و در این مدت کم بسیار اقدامات خوبی شکل گرفته و مردم امیدوار شده‌اند.
امام جمعه باشت تاکید کرد: برخورد قاطع و سریع با مفسدان بدون تعارف مردم را خوشحال می‌کند.
وی گفت: برخوردهای قانونی با مفسدان به ویژه مخلان اقتصادی در کشور آغاز شده است به گونه‌ای که مسئول فاسد را با ذکر نام و تصویر به مردم معرفی می‌کنند و مردم هم در این زمینه باید با دستگاه قضا همکاری کنند.
خطیب جمعه باشت اضافه کرد: برخورد بامسئول فاسد هیچ وقت آبروی جمهوری اسلامی را نمی‌برد بلکه به جمهوری اسلامی عزت و آبرو می‌دهد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *