آخرین اخبار

تصاویر دانش‌آموزان در میان گونی، شرم آور است

رسانه ای شدن مشکلات دانش آموزان دلی مهتاب و درس خواندن آنها در کلاس هایی که از گونی ساخته شده است بازتاب های زیادی در کشور داشت و حتی به نمازجمعه های شمال کشور هم کشیده شد، عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ که به شدت تحت فشار این مساله است و علیرغم تهیه چند […]

اشتراک گذاری
01 December 2016
کد مطلب : 4238

رسانه ای شدن مشکلات دانش آموزان دلی مهتاب و درس خواندن آنها در کلاس هایی که از گونی ساخته شده است بازتاب های زیادی در کشور داشت و حتی به نمازجمعه های شمال کشور هم کشیده شد،

عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ که به شدت تحت فشار این مساله است و علیرغم تهیه چند کانکس یا مدارس پیش ساخته برای مناطق محروم اما این مشکلذ دانش آموزان دلی مهتاب موجب شد که وی انتقادات شدیدی را به مدیرکل آموزش و پرورش بیان کند.

درائین کلنگ زنی مدرسه روستای سرتنگ لنده عدل هاشمی نماینده شهرستانهای کهگیلویه،لنده،چرام وبهمئی در مجلس شورای اسلامی دراین آئین در ابتدای سخنان خود گفت :خدا را شاکرم که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،امام راحل ،رهبری مدبرانه ولی فقیه و در سایه امنیت پایدار ایران اسلامی امروز فرصت خدمت گذاری به حقیر داده شده است.
وی با اشاره به اینکه خودم را وقف خدمت وخدمت رسانی به مردم این منطقه کردم گفت: دست به دست هم دهیم ،بجوشیم به دور از مسائل حزبی ،قومی و قبیله ای در جهت خدمت به این مردم تلاش کنیم.

عدل هاشمی در بخش دیگری به خدمت به مناطق عشایری اشاره و در این راستا گفت :بدین منظور که جلوگیری کنیم از حاشیه نشینی شهرها ،بدین منظور که روستاها و پتانسیل عظیم بخش عشایری و روستایی از بین نرود بیاید به بخش عشایری توجه کنیم .
وی گفت :صحنه هایی ازحضور دانش آموزان در منطقه عشایری دلی مهتاب خلاف این امر را اثبات میکند و نشان از بی توجهی به این سرمایه عظیم است.

در تعجبم این مدیر آیا به راحتی میخوابد؟

عدل هاشمی با اشاره به اینکه امروز در دلی مهتاب شاهد آن هستیم که دانش اموزان این منطقه عشایری میان گونی درس میخوانند باید متاثر شویم.
وی گفت :برای این مدیر کل آموزش و پرورش متاسفم که باید داشت آموزان این منطقه در کنار دستش میان گونی های روی هم گذاشته درس بخوانند ! به عنوان یک بچه مسلمان در تعجبم این مدیر آیا به راحتی میخوابد؟ شرم آور است برایمان !
وی با اشاره به اینکه دست از خیلی کارهای غیره ضروی باید کشید تا به مردم خدمت کنیم، گفت: اگر پول میوه ها ،اب معدنی هاو…و در اموزش و پروش استان برای یک سال صرفه جوئی می شد ، می شد چندین مدرسه در چنین مناطقی ساخت.
عدل هاشمی در این بخش از سخنان خود گفت عقیده دارم از سه منبع میتوانم سرمایه جذب و به پروژه های مختلف حرکت دهیم.
وی سه منبع یعنی کمک گرفتن از دولت ،کمک گرفتن از بخش خصوصی ،کمک گرفتن از ظرفیت عظیم خیرین و موسسات خیریه را لازمه پیشروی در امورات دانست.

هاشمی پور با اشاره به استفاده نمونه های مختلف از این ظرفیت ها در مسیر پیگیری امورات شهرستانهای مختلف اشاره به پتروشیمی دهدشت در کمک گرفتن از بخش خصوصی و اشاره ساخت مدارس مختلف در مناطقی ازقبیل مدرسه مورخانی ،خوابگاه ۲طبقه قلعه رئیسی ، درمانگاه قلعه دختر، مدرسه بی منجگان ،مدرسه سرپری ،مدرسه هجرت لنده داشت .
عدل هاشمی در این آیین برای چندمین بار از همراهی و همکاری مدیر کل راه استان مهندس علمیردانی و پیگیرهای مجدانه ایشان در این مدت کم که باعث تزریق مالی به پیمانکاران گردید و همچنین ارسال ماشین آلات به شهرستانهای مختلف تقدیر کرد.

ذکر چند نکته:

 به گزارش صبح خرد در حالی نماینده کهگیلویه بزرگ انتقاداتی را به مدیرکل آموزش و پرورش وارد می کند و بحث آب معدنی و کیک را مطرح می کند که در مرکز کشور میلیاردها تومان از سرمایه همین مردم و دانش آموزان دلی مهتاب توسط غارتگران به یغما برده شد اما خود وی چه واکنشی در این خصوص داشته است.

جناب هاشمی پور بداند که اکثر مدیران آموزش و پرورش کهگیلویه خواسته و ناخواسته علیرغم اینکه از جریان مخالف سیاسی وی بودند و به لطف این دولت روی کار آمدند اما رای فرهنگیان  را در مسیر پیروزی وی در صندوق های رای به نام وی نوشته شد.

نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی بداند که اگر هزینه های تبلیغاتی و پوسترهای رنگارنگ خود و کمک به بعضی از سایت های حامی خود را در ایان انتخابات کاهش می داد می توانست چندین مدرسه بسازد و شب با خیالی راحت بخوابد.

با این اتقادات شدید عدل هاشمی به مدیرکل آموزش و پرورش باید منتظر بمانیم که آیا نماینده مردم کهگیلویه از دانش آشتیانی وزیر جدید آموزش و پرورش چه درخواستی دارذ عزل مدیران آموزش و پرورش کهگیلویه بزرگ یا مدیرکل؟

 

 
 
 
 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

One response to “تصاویر دانش‌آموزان در میان گونی، شرم آور است”

  1. رزمنده says:

    آقای حاج هاشمی شمابوددجه بدهید عمران آبادی تحویل یگیر

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *