آخرین اخبار

روزهایی که در کهگیلویه و بویراحمد باران خواهد بارید

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بررسی نقشه های پیش یابی نشان می دهد که روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده ششم و هفتم آذر با ورود یک سامانه بارشی از جنوب کشور هوای این استان بارانی است. ولی بهره مند در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بارندگی به مدت ۲ […]

اشتراک گذاری
22 November 2016
کد مطلب : 3580

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بررسی نقشه های پیش یابی نشان می دهد که روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده ششم و هفتم آذر با ورود یک سامانه بارشی از جنوب کشور هوای این استان بارانی است.t_69743_350x0_82316920-71190446

ولی بهره مند در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بارندگی به مدت ۲ روز ادامه داشته و این سامانه بارشی نیز اواخر یکشنبه از جو کهگیلویه و بویراحمد خارج می شود.
وی گفت: با توجه به بارندگی گسترده ناشی از این سامانه بارشی کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد می توانند اقدام به کشت گندم کنند.
کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد افزود: فردا /سه شنبه/ دوم آذر نیز احتمال بارش پراکنده و خفیف باران در برخی نقاط استان وجود دارد اما به دلیل ضعیف بودن این سامانه بارندگی ناچیز خواهد بود.
بهره مند بیان کرد: بارش باران در فصل پاییز سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد کمتر از میزان ایده آل بوده اما پیش بینی می شود که در فصل زمستان به حد نرمال برسد.
وی عنوان کرد: میزان بارندگی از اوایل مهر سال جاری تاکنون در شهرهای یاسوج، سی سخت، دوگنبدان، دهدشت، لیکک و منطقه امامزاده جعفر گچساران به ترتیب ۰٫۳، ۰٫۶، ۰٫۸، ۲، ۳۲٫۱ و ۳٫۴ میلیمتر بوده است.
بهره مند ابراز داشت: میزان بارش باران از مهر تا اوایل آذر سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال در شهرهای یاسوج، سی سخت، دوگنبدان، دهدشت، لیکک و منطقه امامزاده جعفر گچساران به ترتیب ۷۲٫۱، ۹۲٫۷، ۶۶٫۹، ۹۵٫۵، ۸۳٫۹ و ۷۸٫۳ میلیمتر کمتر از حد نرمال است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *