آخرین اخبار
اشتراک گذاری
07 August 2019
کد مطلب : 33934

خدا نکند که کسی بیماری خاص یا صعب العلاج داشته باشد، و الا باید تا پایان عمرش تحت درمان باشد، علاوه بر رنج بسیاری که از آن درد می‌برد، باید هزینه های زیادی را در این شرایط اقتصادی و مالی متحمل شود، که اگر بیمه های درمانگر نباشد توان تامین هزینه های درمان از عهده هیچ کسی بر نمی آید، و همواره باید منتظر باشد دارویی گیرش بیاید تا کمی از دردش را تسکین بدهد. بیش از ۲۴۰۰ بیمار خاص و صعب العلاج در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارند که نیاز به دارو و حمایت ویژه از سوی نهادهای حمایتی و دولتی هستند.

امام بخش قائدی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد که توانسته است در شرایط تحریم و اقتصادی کشور استان را از کمبود داروهای ضروری و خاص عبور دهد و مدیریت کند. در اقدامی جالب دست به دامن بانک های استان کهگیلویه و بویراحمد شده است که سنگینی بار بیماری های خاص و صعب العلاج را بر دوش بیماران بکاهد

قائدی دیدارهای جداگانه ای با مدیران بانک های انصار و قرض الحسنه مهر ایران داشت و تصمیم گرفته شد که به بیماران خاص و صعب العلاج با دریافت وام های قرض الحسنه کمی در مقابل هزینه های سرسام آور داروها تاب بیاورند.

قائدی با اشاره به دیدارش با مدیران بانک های استان، اظهار کرد: علاوه بر کمک داروی به بیماران خاص و صعب العلاج با بانک ها صحبت های لازم صورت گرفت که تسهیلات قرض الحسنه با سود کم به این بیماران پرداخت شود.

معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان تصریح کرد: از بانک انصار و قرض الحسنه مهر ایران قدردانی می کنم که در واقع این اقدام می تواند تا حدودی فشار را بر روی بیماران خاص بردارد که حداقل زیر بار سنگینی هزینه ها کمر خم نکنند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *